شهادت سومین پزشک مدافع سلامت در تبریز

به گزارش مجله سلو بلاگ، خبرنگاران/آذربایجان شرقی سومین پزشک مدافع سلامت در تبریز و اولین پزشک بیمارستان امام علی (ع) ارتش تبریز بر اثر ابتلا به کرونا به شهادت رسید.

شهادت سومین پزشک مدافع سلامت در تبریز

دکتر مرضیه روشندل، فوق تخصص بچه ها و نوزادان که پزشک بیمارستان امام علی (ع) اداره بهداشت، امداد و درمان نزاجا در تبریز بود که شنبه، هجدهم مرداد ماه پس از مبارزه با بیماری کووید 19 در راه خدمت به هموطنانش در خط مبارزه با کرونا جانش را از دست داد.

به گزارش خبرنگاران، پیش از این دکتر عباس میرهاشمی و دکتر مهران نامی عبداللهی از جامعه پزشکی بر اثر ابتلا به کرونا جانشان را از دست دادند.

رییس بیمارستان امام علی (ع) نیروی زمینی ارتش تبریز با صدور پیغامی شهادت اولین شهید مدافع سلامت این بیمارستان را تسلیت گفت.

متن پیغام به توضیح ذیل است:

شهادت همکار فرهیخته و متعهد، شهید فداکار سرکار خانم دکتر مرضیه روشندل فوق تخصص بچه ها و نوزادان جمعی بیمارستان امام علی (ع) اداره بهداشت، امداد و درمان نزاجا که در جبهه جنگ بی امان با ویروس منحوس کرونا تا آخرین نفس ایستاد و جنگید، برای ما سربازان ولایت مدار ارتش جمهوری اسلامی ایران بسیار سخت و جانکاه است اما یاد و خاطره کوشش های صادقانه و شبانه روزی وی در کنار سایر مدافعان سلامت ارتش مخصوصاً در نجات جان بیماران کرونایی، همیشه در یادها باقی خواهد ماند.

این واقعه به همه ما آموخت که کسانی که عهد خود را با خدایشان محکم بسته اند در راه نجات جان بیماران از هیچ کوششی فروگذار نکرده و همیشه آماده جانفشانی هستند.

اینجانب با قلبی سرشار از اندوه، شهادت این مدافع سلامت را خدمت خانواده محترم ایشان، جامعه خدوم وولایت مدار ارتش و نیروهای مسلح، مردم شریف استان آذربایجانشرقی و تمامی کارکنان حوزه سلامت کشور، تسلیت عرض کرده و برای آن شهید علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسألت دارم.

سرهنگ پزشک ساسان محسنی

رییس بیمارستان امام علی(ع) نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران 18مردادماه 1399️

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 20830

به "شهادت سومین پزشک مدافع سلامت در تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهادت سومین پزشک مدافع سلامت در تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید