صادقی: در لیگ برتر می مانیم و جایگاه مان را هم بهتر می کنیم

به گزارش مجله سلو بلاگ، سرمربی تیم فوتبال سایپا در نشست خبری به اظهار نظر در مورد آخرین شرایط تیمش پرداخت.

صادقی: در لیگ برتر می مانیم و جایگاه مان را هم بهتر می کنیم

به گزارش خبرنگاران، ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ماشین سازی در هفته بیست وهفتم لیگ برتر فوتبال گفت: ابتدا برای افاضلی آرزوی سلامتی می کنم و خیلی خوشحالم از بیمارستان مرخص شده است. امیدوارم خیلی زود کنار زمین او را ببینیم. ما بعد از تعطیلات خیلی بهتر شدیم و فقط در بازی با شاهین به هدف مان که سه امتیاز بود نرسیدیم. فکر می کنم دلیل آن هم گرمای هوا بود که خیلی روی تیم ما تأثیر داشت.

وی افزود: ما چهار بازی خیلی مهم داریم که مهمترین آن بازی با ماشین سازی است. این نکته را به بازیکنان هم گفته ام. با توجه به اینکه بازی در خانه ما است، تمام تلاش مان این است که هر سه امتیاز را بگیریم و در جدول شرایط مان را بهتر کنیم. همانطور که می دانید 6،7 تیم در خاتمهی جدول شرایط شان نزدیک به هم است و با یک برد می توانیم شرایط مان را بهتر کنیم.

سرمربی تیم سایپا در خصوص غیب هومن افاضلی روی نیمکت ماشین سازی گفت: در هر صورت افاضلی در این مدت با تیمش در ارتباط بود و آن را رهبری کرده است. برای افاضلی آرزوی سلامتی داریم و امیدوارم خیلی زود کنار زمین او را ببینیم.

صادقی درباره اینکه تیمش در پنج بازی اخیر به پنج تساوی دست یافته است، شرح داد: با توجه به اینکه سه بازی اول ما بعد از تعطیلات با سپاهان، تراکتور و استقلال بود، به نظرم مساوی برای ما نتایج بدی نبود و با همان نتایج توانستیم شرایط مان را بهتر کنیم. در ادامه هم پیکان تیم خوبی بود و وقتی ما با این تیم بازی کردیم، دو بازی پشت هم برنده شده بود و شرایط خوبی داشت. فکر می کنم در این مسابقه هم نتیجه تساوی برای ما خوب بود، ولی در بازی با شاهین هدف ما پیروزی بود. اگر سه امتیاز بازی با شاهین را می گرفتیم، شرایط مان بهتر می شد اما به آینده امیدواریم. 6 تیم خاتمهی جدول به هم نزدیک هستند و هنوز شانس این را داریم که جایگاه مان را در جدول بهتر کنیم.

چقدر به بقای تیم سایپا امیدوارید؟ وی در واکنش به طرح این سوال گفت: با توجه به بازیکنان و بازی هایی که داریم، خیلی امیدواریم که در لیگ بمانیم و جایگاه تیم مان را هم بهتر کنیم.

سرمربی تیم سایپا در خاتمه در واکنش به سوالی درباره نگرانی اش از اشتباهات داوری در هفته های خاتمهی، بیان کرد: ما در نیم فصل اول خیلی از داوری ضرر کردیم. می دانید که بیشترین ضرر را تیم سایپا کرد، اما در مجموع به جامعه داوری اطمینان کامل داوریم. این اشتباهات سهوی است. شاید چون داوران جوان برای ما می گذارند، این اتفاقات رخ می دهد. معمولا کمیته داوران سعی می کند داوران جوان را برای تیم هایی که کمتر هوادار دارند بگذارد تا اگر اشتباهی کنند تبعات زیادی نداشته باشد. به هر حال ما به داوران اطمینان کامل داریم و امیدواریم آن ها تمرکز بیشتری داشته باشند. نه تنها در بازی ما، بلکه در بازی دو تیم خاتمهی جدولی دیگر هم اگر اشتباه تأثیرگذاری داشته باشند در رتبه ما تأثیرگذار است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 شهریور 1399 بروزرسانی: 31 شهریور 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 20491

به "صادقی: در لیگ برتر می مانیم و جایگاه مان را هم بهتر می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادقی: در لیگ برتر می مانیم و جایگاه مان را هم بهتر می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید