فرهاد مجیدی قید بازیکن مدنظر استقلالی ها را زد خبرنگاران

به گزارش مجله سلو بلاگ، بازیکنی که به نظر می رسید بر سر خریدش میان تیم های لیگ رجحان دعواست در نهایت در تیم خود ماندگار شد.

فرهاد مجیدی قید بازیکن مدنظر استقلالی ها را زد خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، استقلالی ها برای خط حمله خود در نیم فصل سه گزینه را در نظر داشتند. پیمان بابایی که خیلی زود راهی تراکتور شد، امین قاسمی نژاد مهاجم شهر خودرو و البته حامد پاکدل پدیده این فصل آلومینیوم اراک و البته پدیده عجیب جابجایی نیم فصل. بازیکنی که در بازی برابر پرسپولیس استوک قرمز پوشید و بعد از گلزنی خوشحالی نکرد تا اینطور به نظر برسد که او تنها به یک اشاره برای سرخپوش شدن احتیاج دارد. مهاجمی که البته یک جفت استوک آبی هم برای ملاقات برابر با استقلال کنار گذاشته بود و در نهایت سوار بر تراکتور استوری منتشر کرد تا 80 درصد طرفداران فوتبال در ایران در مورد مقصد بعدی او سرگیجه بگیرند.

مهاجم آلومینیوم که در نیم فصل اول عملکرد درخشانی در این تیم داشت در نهایت بعد از پیوستن بابایی به تراکتور و مغانلو به پرسپولیس در انتظار پیشنهاد استقلال بود که فرهاد مجیدی آب پاکی را روی دست او ریخت و اظهار داشت تنها به قاسمی نژاد احتیاج دارد.

حالا پاکدل هر سه پیشنهاد خود را از دست داده و باید حداقل تا انتهای فصل در آلومینیوم اراک بماند. پاکدل بازیکن باکیفیتی است که برای انتقال به تیمهای عظیم احتیاجی به رفتارهای اینچنینی ندارد.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 29306

به "فرهاد مجیدی قید بازیکن مدنظر استقلالی ها را زد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهاد مجیدی قید بازیکن مدنظر استقلالی ها را زد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید