ضدعفونی معابر و اماکن عمومی شهر اهرم با همکاری ندسا

به گزارش مجله سلو بلاگ، خبرنگاران/بوشهر شهردار اهرم از ضدعفونی و گندزدایی معابر و اماکن عمومی شهر اهرم با کلیه امکانات و تجهیزات با همکاری منطقه دوم نیروی دریایی سپاه استان بوشهر اطلاع داد.

ضدعفونی معابر و اماکن عمومی شهر اهرم با همکاری ندسا

شهردار اهرم درباره این عملیات گفت: عملیات عظیم ضدعفونی و گندزادیی معابر و اماکن عمومی شهر اهرم با کلیه تجهیزات و امکانات و تمامی ظرفیت نیروی انسانی انجام شد.

قاسم شکوه اضافه کرد: از بدو شیوع ویروس کرونا در کشور با برنامه ریزی و زمان بندی انجام شده در طول هفته چندین بار جهت جلوگیری از شیوع این ویروس سطح شهر، اماکن عمومی، بازار روز، ورودی بانک ها و ادارات و پارک های شهر اهرم شستشو و ضدعفونی می گردد.

وی ادامه داد: در راستای همین برنامه ریزی امروز 12 فروردین عملیات ضدعفونی کلیه خیابان ها، محلات و شهرک ها، مسکن مهر و خیرین، بازار و دیگر اماکن شهر اهرم با همکاری منطقه دوم نیروی دریایی سپاه استان و با فراهم نمودن تجهیزات و ماشین آلات لازم و با حضور نیروهای خدوم شهرداری و سپاه انجام شد.

شهردار اهرم ضمن تقدیر ویژه از نیروهای تلاشگر منطقه دوم دریایی سپاه توضیح داد: امروز علاوه بر نیروی های خدوم نیروی دریایی سپاه، کشاورزان زحمتکش شهر نیز به کمک شهرداری آمدند که این عزیزان پنج دستگاه تراکتور و وانت مجهز به دستگاه سم پاش را برای ضدعفونی شهر مهیا و در اختیار گذاشتند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 دی 1400 بروزرسانی: 13 دی 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 14628

به "ضدعفونی معابر و اماکن عمومی شهر اهرم با همکاری ندسا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضدعفونی معابر و اماکن عمومی شهر اهرم با همکاری ندسا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید