فتاحیان: احتمالا قهرمانی آسیا 2021 واترپلو ملاک انتخابی المپیک باشد

به گزارش مجله سلو بلاگ، دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: هنوز پاسخی از فینا نگرفته ایم اما شاید مسابقات قهرمانی آسیا 2021 فیلیپین حکم انتخابی المپیک را داشته باشد.

فتاحیان: احتمالا قهرمانی آسیا 2021 واترپلو ملاک انتخابی المپیک باشد

فرید فتاحیان در گفت و گو با خبرنگاران، در مورد شرایط مسابقات انتخابی المپیک واترپلو اظهار کرد: هنوز جوابی از سوی فینا نگرفته ایم. قرار است هفته آینده در این خصوص با فدراسیون جهانی مذاکره کنیم تا ببینیم نتیجه چه می گردد. مسابقات قهرمانی آسیا واترپلو 2021 در ماه نوامبر است و باید ببینیم این مسابقات ملاک کسب سهمیه المپیک قرار خواهد گرفت یا خیر.

وی در پاسخ به این سوال که با تعویق المپیک شرایط برای کسب سهمیه واترپلوی ایران تغییر خواهد نمود یا خیر گفت: این شرایط برای واترپلو بد نیست به شرط اینکه پیگیری کنیم. شاید همان مسابقات قهرمانی آسیا را به عنوان انتخابی المپیک معین نمایند.

دبیر فدراسیون شنا در ادامه در مورد مسابقات انتخابی المپیک شنا نیز گفت: بعد از تعویق المپیک، کمیته بین المللی المپیک به کمیته های ملی نامه زده که براساس آن ورزشکارانی که کسب سهمیه نموده اند سهمیه آن ها به قوت خود باقی است و مسابقاتی که باقی مانده با تغییر زمان، توسط فدراسیون های بین المللی انجام خواهد شد.

وی در مورد شرایط اردوی تیم های ملی شنا و واترپلو گفت : در حال حاضر تمرینات تعطیل است. شرایط واترپلو که معین نیست و تیم ملی شنا هم با تعویق المپیک لازم نیست دیگر خود را در خرداد به پیک آمادگی برساند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 دی 1400 بروزرسانی: 13 دی 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 14821

به "فتاحیان: احتمالا قهرمانی آسیا 2021 واترپلو ملاک انتخابی المپیک باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتاحیان: احتمالا قهرمانی آسیا 2021 واترپلو ملاک انتخابی المپیک باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید