مشکل کشتی گیران به فرودگاه ربطی ندارد، رئیس بعدی باید خادم را حفظ کند

به گزارش مجله سلو بلاگ، منصور برزگر در مصاحبه با خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: کشتی گیران طی سال جاری در یک شرایط سخت و خاص راهی رقابتهای جهانی شدند. تفاوت اردوهای آماده سازی سال جاری با سالهای گذشته در این بود که در معنای واقعی شاهد شرایط جنگی در اردوی کشتی گیران بودیم و ملی پوشان و کادر فنی با از خودگذشتگی راهی میدان جهانی در بوداپست شدند.

مشکل کشتی گیران به فرودگاه ربطی ندارد، رئیس بعدی باید خادم را حفظ کند

وی با اشاره به اینکه مظلومیت کشتی تاریخی است و مختص امروز نبوده، گفت: متاسفانه مدیران غیر ورزشی جایگاه این رشته را درک نمی کنند، کشتی گیران اینقدر افخلاق دارند که به دنبال مسائل مالی نیستند و تنها دغدغه آنها این است که تفاوت یک رشته مدال آور در بازیهای آسیایی و المپیک با دیگر رشته ها مد نظر قرار گیرد.

دارنده مدال نقره المپیک مونترال شرح داد: به نظر من حرمت ورزش اول کشور باید حفظ شود، اینکه قهرمانی رشته های دیگر ورزشی باعث شادی دل مردم می شود، قابل احترام است، اما یکسان دانستن قهرمانی در آسیا و جهان حرف کارشناسی و منطقی نیست.مطمئنا برگزاری یک نشست ویژه با حضور تیمهای کشتی ایران با رئیس جمهور ،مانند سالهای گذشته که انتظار زیاد و غیر منطقی نیست.

برزگر در ادامه به برگزاری مجمع فدراسیون و احتمال جدایی رسول خادم از یسیستم مدیریت کشتی اشاره کرد و گفت: اولا برگزاری مجمع در روز اول آبان ماه بهترین تصمیم بود، اما باید توجه داشت رسول در یکسال گذشته در سخت ترین شرایط ممکن ، تیم های ملی کشتی را مدیریت کرد. وی برای کشتی از خودگذشتگی کرده و به نظر من در کنار تلاش بی شائبه کشتی گیران و کادر فنی، زحمات وی نیز سنگ بنای قهرمانی در جهان بود.

وی گفت: هرکس رئیس فدراسیون کشتی شود باید رسول خادم در سمت خود به عنوان مدیر تیمهای ملی باقی بماند، زیرا وی برای کشتی یک برنامه استراتژیک و نظام مند دارد و اگر بگذارند وی چند سال دیگر هم کار کند، کشتی ایران می تواند از این نهال جوان، سالهای سال منتفع شود.از سویی دیگر فراهم کردن زمینه کناره گیری رسول خادم نیز بزرگترین اشتباه رئیس آینده است که نباید مرتکب آن شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 14022

به "مشکل کشتی گیران به فرودگاه ربطی ندارد، رئیس بعدی باید خادم را حفظ کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل کشتی گیران به فرودگاه ربطی ندارد، رئیس بعدی باید خادم را حفظ کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید