فوتبال دنیا، رونی: مورینیو مربی خیلی باتجربه ای است، امیدوارم منچستریونایتد بتوانند اوضاع را تغییر دهد

به گزارش مجله سلو بلاگ، فوتبال دنیا - وین رونی ضمن تمجید از ژوزه مورینیو، ابراز امیدواری کرد تیم سابقش بتواند اوضاع فعلی را تغییر دهد و به جمع مدعیان بازگردد.

فوتبال دنیا، رونی: مورینیو مربی خیلی باتجربه ای است، امیدوارم منچستریونایتد بتوانند اوضاع را تغییر دهد

به گزارش خبرنگاران، وین رونی که در طول دوران 13 ساله حضورش در منچستریونایتد با این تیم پنج قهرمانی در لیگ برتر و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه نموده است، می گوید بازیکنان منچستریونایتد هنوز پشت سرمربی پرتغالی خود هستند.

منچستریونایتد در حال حاضر در رده هشتم لیگ برتر انگلیس است و با تیم های منچسترسیتی و لیورپول که در بالای جدول قرار دارند، 9 امتیاز اختلاف دارند که این باعث شده تا ژوزه مورینیو تحت فشار باشد، هرچند شیاطین سرخ در سه بازی اخیر خود در لیگ برتر شکست نخورده اند و دو پیروزی مقابل تیم های نیوکاسل و اورتون کسب نموده اند و برتری شان در خانه چلسی را هم در واپسین لحظات با تساوی عوض کردند.

وین روین، ستاره تیم فوتبال دی سی یونایتد آمریکا در گفت وگو با شبکه تلویزیونی بی بی سی اسپورت گفت: منچستریونایتد در حال حاضر دوره سختی را سپری می نماید، اما ژوزه مورینیو مربی خیلی باتجربه ای است و من فکر می کنم بازیکنان هم باید یک مقدار بهتر کار نمایند. امیدوارم آنها بتوانند اوضاع را با کسب چند پیروزی تغییر دهند و به تیم های بالا جدول فشار وارد نمایند و به رده های بالای جدول بازگردند، چیزی که همه ما می خواهیم ببینیم. فوتبال دنیا| واکنش پل پوگبا به ممنوع المصاحبه بودنش فوتبال دنیا| منشأ اختلافات ژوزه مورینیو و پل پوگبا به روایت هافبک منچستریونایتد

مهاجم پیشین شیاطین سرخ با اشاره به اختلافات بین پل پوگبا و ژوزه مورینیو و شائبه کم کاری این هافبک فرانسوی به خاطر همین اختلافات گفت: با توجه به تجربه ام باید بگویم تا حالا نه دیده ایم و نه شنیده ام که بازیکنی به خاطر اختلافش با سرمربی نخواهد بازی کند. به عنوان یک بازیکن فکر نمی کنم که بازیکنی بتواند این کار را کند. در هر شرایط باید به باشگاه، طرفداران و البته هم تیمی ها احترام گذاشت.

وی ادامه داد: من فکر نمی کنم هیچ بازیکنی در منچستریونایتد باشد که نخواهد برای ژوزه مورینیو بازی کند. اطمینان دارم همه آنها پشت صحنه سخت در کوشش هستند تا به نتیجه لازم برسند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 1565

به "فوتبال دنیا، رونی: مورینیو مربی خیلی باتجربه ای است، امیدوارم منچستریونایتد بتوانند اوضاع را تغییر دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، رونی: مورینیو مربی خیلی باتجربه ای است، امیدوارم منچستریونایتد بتوانند اوضاع را تغییر دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید