لیگ قهرمانان آسیا، تساوی یک نیمه ای استقلال و الدحیل، نادری مصدوم شد

به گزارش مجله سلو بلاگ، نیمه نخست ملاقات تیم های فوتبال استقلال و الدحیل قطر در چهارمین هفته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به نتیجه تساوی انجامید.

لیگ قهرمانان آسیا، تساوی یک نیمه ای استقلال و الدحیل، نادری مصدوم شد

به گزارش خبرنگاران، تیم های فوتبال استقلال ایران و الدحیل قطر در چهارمین بازی شان در گروه C لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 00:45 بامداد یکشنبه در زمین شماره دو استادیوم ملک عبدالله شهر جده عربستان به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این ملاقات با تساوی یک - یک به اتمام رسید. ابتدا استقلال با گل دقیقه 27 شیخ دیاباته از روی نقطه پنالتی پیش افتاد و مایکل اولونگا در دقیقه 2+45 از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاند.

محمد نادری در این نیمه مصدوم شد و جای خود را به هروویه میلیچ داد. فرهاد مجیدی هم به دلیل محرومیت از روی سکوها بازی را دنبال می کرد.

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، وریا غفوری، محمد نادری (24 - هروویه میلیچ)، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، ارسلان مطهری، شیخ دیاباته و مهدی قایدی.

ترکیب الدحیل: صلاح ذکریا، محمد موسی، مهدی بن عطیه، بصام هشام، اسماعیل محمد، ادمیلسون جونیور، عبدالله عبدالسلام، سلطان البریک، المعز علی، علی کریمی و مایکل اولونگا.

داور: محمد تقی الجعفری

دقیقه یک: نفوذ مهدی قایدی و سانتر او می رفت در همین ابتدای بازی استقلال را صاحب موقعیت کند که مدافعان الدحیل اجازه رسیدن توپ به ارسلان مطهری را ندادند.

دقیقه 15: ارسال برای مایکل اولونگا کافی بود تا این بازیکن با ضربه سر دروازه استقلال را تهدید کند، اما توپ او به وریا غفوری خورد و راهی کرنر شد.

دقیقه 20: معز علی پس از ورود به محوطه جریمه استقلال اقدام به شوتزنی کرد که رشید مظاهری آن را به کرنر فرستاد.

دقیقه 21: ضربه کرنر با سر اولونگا همراه شد که باز هم مظاهری آن را دفع کرد.

دقیقه 26: پاس عمقی غفوری به اسماعیلی رسید که این بازیکن توسط علی کریمی سرنگون شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد.

دقیقه 27: ضربه پنالتی دیاباته وارد دروازه الدحیل شد تا نماینده ایران با این گل جلو بیفتد.

دقیقه 37: قایدی پشت محوطه جریمه الدحیل پس از عبور از یکی دو بازیکن اقدام به شوت زدن کرد که دروازه بان حریف توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 45: الدحیل از روی آشفتگی خط دفاعی استقلال می توانست موقعیت ایجاد کند که در نهایت مدافعان استقلال توپ را از منطقه خطر دور کردند.

دقیقه 1+45: ارسال دوباره توپ به محوطه جریمه استقلال را غفوری می توانست دور کند، اما داور اعتقاد داشت پای او در اثر بی احتیاطی کاپیتان استقلال به پای مهاجم الدحیل برخورد نموده است و به همین دلیل نقطه پنالتی را نشان داد.

دقیقه 2+45: ضربه اولونگا از روی نقطه پنالتی وارد دروازه استقلال شد تا کار به تساوی کشیده گردد.

اخذ ویزا

اخذ ویزا | مجله گردشگری و مسافرتی ویزارو

مجله زیتوا

مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون
منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 31617

به "لیگ قهرمانان آسیا، تساوی یک نیمه ای استقلال و الدحیل، نادری مصدوم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ قهرمانان آسیا، تساوی یک نیمه ای استقلال و الدحیل، نادری مصدوم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید