لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا با پیروزی در اولدترافورد به صعود نزدیک شد، یوونتوس با تساوی از زمین آژاکس به خانه بازگشت

به گزارش مجله سلو بلاگ، در شب رجحان ارزشمند بارسلونا، یوونتوس یک تساوی خارج از خانه به دست آورد.

لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا با پیروزی در اولدترافورد به صعود نزدیک شد، یوونتوس با تساوی از زمین آژاکس به خانه بازگشت

به گزارش خبرنگاران، دور رفت مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با رجحان یک بر صفر تیم فوتبال بارسلونا در زمین منچستریونایتد و تساوی یک - یک یوونتوس مقابل آژاکس به سرانجام رسید.

در بازی بزرگ استادیوم اولدترافورد، گلی که در دقیقه 11 با پاس مسی، ضربه سر سوارس و دخالت شاو وارد دروازه شد، ابتدا به دلیل آفساید مورد قبول قرار نگرفت، اما با بازبینی صحنه، این گل پذیرفته شد. در ادامه منچستریونایتد برای گل تساوی کوشش کرد، اما نیمه اول با همان یک گل به سرانجام رسید و در 45 دقیقه دوم هم میانداری بارسلونا و حملات پراکنده منچستریونایتد نتیجه را تغییر نداد تا بارسا با یک پیروزی ارزشمند استادیوم اولدترافورد را ترک کند.

براساس این گزارش، در بازی همزمان، یوونتوس در زمین آژاکس شگفتی ساز به تساوی ارزشمند یک - یک دست یافت. کریس رونالدو پس از چند هفته غیب، حضورش را با گل دقیقه 45 خاطرنشان کرد، اما نرس در اولین دقیقه نیمه دوم به نفع آژاکس بازی را به تساوی کشاند تا سرنوشت دو تیم در بازی برگشت در زمین یوونتوس معین گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 3952

به "لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا با پیروزی در اولدترافورد به صعود نزدیک شد، یوونتوس با تساوی از زمین آژاکس به خانه بازگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا با پیروزی در اولدترافورد به صعود نزدیک شد، یوونتوس با تساوی از زمین آژاکس به خانه بازگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید