یوونتوس، بارسلونا و رئال تحت تحقیقات یوفا قرار گرفتند

به گزارش مجله سلو بلاگ، اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) از باز شدن پرونده تحقیقات انضباطی علیه سه باشگاه رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس در ارتباط با پروژه شکست خورده سوپرلیگ اروپایی اطلاع داد.

یوونتوس، بارسلونا و رئال تحت تحقیقات یوفا قرار گرفتند

به گزارش خبرنگاران، رئال، بارسا و یووه تنها باشگاه هایی هستند که هنوز از پروژه جنجالی سوپرلیگ انصراف نداده اند و یوفا اعلام نموده است که در خصوص این سه باشگاه خاطی هر اقدامی که لازم بداند، صورت خواهد داد.

12 باشگاه اروپایی برای تشکیل و راه اندازی این تورنمنت انحصاری به یکدیگر ملحق شدند اما باشگاه های چلسی، منچسترسیتی، منچستریونایتد، تاتنهام، لیورپول و آرسنال بدنبال فشار طرفداران تنها دو روز پس از اعلام رسمی راه اندازی این تورنمنت از آن انصراف دادند.

باشگاه های اینترمیلان و اتلتیکومادرید نیز همین راه را در پیش گرفته و آ.ث میلان نیز با آنها همراه شد اما یووه به همراه رئال مادرید و بارسلونا، هنوز از این تورنمنت انصراف نداده اند.

گابریله گراوینا رییس فدراسیون فوتبال ایتالیا روز گذشته (دوشنبه) بیان کرد در صورتی که باشگاه یوونتوس از حضور در تورنمنت جنجالی سوپرلیگ اروپایی انصراف ندهد، از سری آ کنار گذاشته خواهد شد.

سه باشگاه یووه، رئال و بارسا روز شنبه در بیانیه ای مشترک تهدیدهای یوفا را مورد انتقاد قرار دادند.

9 باشگاه انصراف داده از سوپرلیگ، در مجموع تحت عنوان آنچه یوفا نمایش حسن نیت خوانده است، مبلغ 15 میلیون یورو به عنوان جریمه برای یاری به فوتبال پایه، بچه ها و جوانان اختصاص خواهند داد.

روز گذشته رییس لالیگای اسپانیا با نشانه رفتن انگشت اتهام به سمت جیانی اینفانتینو، گفت که رییس فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) پشت پرده پروژه شکست خورده سوپرلیگ اروپایی است.

منبع: ایرنا

بی نهایت اس ام اس: بی نهایت اس ام اس | اس ام اس عاشقانه، جدید، خنده دار

صبح مهریز: صبح مهریز | مجله فروش و راهکارهای بازاریابی مدرن و دیجیتالی

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 32214

به "یوونتوس، بارسلونا و رئال تحت تحقیقات یوفا قرار گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوونتوس، بارسلونا و رئال تحت تحقیقات یوفا قرار گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید