ماجرای بدهی درهمی استقلال و شرایط قرارداد چند بازیکن

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، حجت نظری عضو و سخنگوی هیات مدیره باشگاه استقلال بعد از ظهر امروز در اولین نشست خبری آنلاین سال 1400 جوابگوی سئوالات خبرنگاران حوزه استقلال شد. نظری صحبتهای خود را با تبریک سال نو و آرزوی سلامتی برای مردم ایران و شروع کرد.

ماجرای بدهی درهمی استقلال و شرایط قرارداد چند بازیکن

تمدید قرارداد با میلیچ

وی ابتدا در پاسخ به این سئوال که شرایط تمدید قرارداد میلیچ چه می گردد گفت: به این موضوع زمان زیادی خورده و به طرفداران باشگاه استقلال حق می دهم که نگران باشند.

در این مورد دو بخش سیاستگذاری و اجرا در مجموعه باشگاه داریم که در یکی از جلسات هیات مدیره سال 99 هیات مدیره مصوب کرد که میلیچ بازگردد که با این سئوال از مدیران اجرایی روبرو شدیم که هیات مدیره آیا مبلغ مورد نظر را هم تهیه نموده یا خیر، که این مبلغ از سوی عبدیان عضو هیات مدیره تامین شد و در اختیار باشگاه نهاده شد؛ هیات مدیره هر کاری در این خصوص لازم بود را انجام داد. انتظار داریم آقای مددی به تمدید قرارداد سرعت ببخشد تا نگرانی در این خصوص از بین برود.

حضور در لیگ قهرمانان آسیا

هر تیمی وارد این مسابقات می گردد به دنبال تحقق اهداف خودش است و ما هم وارد این مسابقات نمی شویم که صرفاً از مرحله گروهی صعود کنیم یا بخواهیم با نتایج ضعیف بازگردیم.

طرفدار ما هم این انتظار را دارد که وارد هر تورنمنتی می شویم برای قهرمانی ورود کنیم و ما کوشش می کنیم تا با زحمات کادر فنی و بازیکنان، همه مقدمات برای موفقیت را فراهم کنیم و با بهترین نتایج از آسیا به خانه برگردیم.

امیدوارم در وهله اول ارائه گر بازی زیبا باشیم و سپس بتوانیم مراحل گروهی و حذفی را با موفقیت سپری کنیم تا دل طرفدارانمان را شاد کنیم.

انتفاع باشگاه از انتقال صیاد منش

در قراردادی که صیادمنش با باشگاه استقلال داشت برای ترانسفر اولی که از این مرحله به بعد خواهد داشت 20 درصد از ترانسفر بعدی 17/5 درصد به باشگاه استقلال می رسد.

امیدوارم این اتفاق بیفتد تا هم باشگاه استقلال منتفع گردد و هم این بازیکن رشد چشمگیری در فوتبال نماید. اما باید به این نکته هم توجه کنیم که ممکن است به دلیل تحریم ها این امکان نباشد که این پول ها سریع به حساب باشگاه واریز گردد و احتمال اینکه این پول ها در حساب هایی نزد AFC یا فیفا بماند تا در آینده از این پول ها استفاده کنیم وجود دارد.

حضور در عربستان

ما هم جزیی از جامعه جهانی فوتبال هستیم و در خصوص مسابقات برون مرزی تابع نظرات کنفدراسیون فوتبال آسیا، فیفا، فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان هستیم.

در موضوعات اینچنینی تصمیم گیرنده نیستیم که شرکت کنیم یا خیر که خدای نانموده در ادامه با یکسری تصمیمات غیر فوتبالی باشگاه استقلال را با عواقبی روبرو کنیم. در این مورد هرچه مراجع بالاتر چه خارجی چه داخلی تصمیم گیری نمایند ما اجرا می کنیم. دوست داشتیم شرایط بهتری در مرحله گروهی داشته باشیم.

محمد دانشگر

پرونده ایشان در کمیته انضباطی مطرح شده و در این مورد رای صادر می گردد. اینکه برای تیم بازی کند یا خیر در اختیار سرمربی است. اما اینکه برای او در تیم چه اتفاقی بیفتد بر اساس رای کمیته انضباطی رفتار می کنیم. اما امیدواریم شرایطی فراهم گردد که مجموعه بازیکنان ما چه داخل و چه خارج از کشور برای تیم بازی نمایند. در این حوزه بعد از تصمیم گیری کادر فنی همه شرایط برای اقدامات بعدی به سوی باشگاه فراهم گردد.

بدهی درهمی در زمان سعادتمند

متاسفانه اسنادی در باشگاه موجود نیست و ما عملاً نمی دانیم چه اتفاقی افتاده و امیدواریم خیلی زود مشخص تکلیف گردد. اینکه بنده ذیل آن قرارداد را امضا کردم شایعه است و من هیچ سندی را امضا نکردم.

اما این مهم است که هیات مدیره اختیار همه امور باشگاه را دارد و می تواند بعضی امور را مدیرعامل تفویض کند. با توجه به اینکه این قرارداد کاملاً از سوی مدیرعامل وقت منعقد شده، به نظر می رسد از جهات قانون وجاهت لازم را ندارد. با این وجود بخش حقوقی باشگاه موضوع را کاملاً تا حصول نتیجه پیگیری می نماید.

شرایط هیات مدیره استقلال در دولت آینده

واقعاً ما نمی دانیم تا کی و چه زمانی در باشگاه استقلال مسئولیت خواهیم داشت. در کشور ایران خیلی از مدیران نمی دانند تا چه زمانی عهده دار مسئولیت خود هستند. اما فارغ از اینکه قرار است تا کی مسئولیت داشته باشیم، برنامه هایی را از سال گذشته شروع کردیم که با هماهنگی کامل بین اعضای هیات مدیره، تا هر زمانی که خدمتگذار طرفداران باشگاه استقلال باشیم این برنامه ها را اجرایی خواهیم کرد.

مجموعاً در حال حاضر شرایط مدیریتی استقلال خوب است و با هماهنگی که درون هیات مدیره وجود دارد شرایط بهتر هم می گردد.

تمدید قراردادها

ما باید بدانیم بر اساس کادر فنی و هیات مدیره باشگاه کدام بازیکنان برای فصل آینده مورد احتیاج هستند. در این باره صحبت هایی شده و مجیدی هم نقطه نظراتش را داده است.

بر همین اساس مذاکراتی شروع شده و مهندس عبدیان در کنار مددی کوشش نموده اند تا با بازیکنان گفتگوی اولیه را داشته باشند. امیدواریم این جهت با قدت و سرعت بیشتری انجام گردد و به نظر می رسد توافقات در حال نهایی شدن است. آقای مددی هم امور اجرایی لازم را برای تمدید قراردادها انجام خواهند داد.

قاسمی نژاد

خیلی سخت است در با ره موضوعات اینچنینی صحبت کردن اما تا جایی که بتوانم این موضوع را باز می کنم. در باره قاسمی نژاد ما با باشگاهی روبرو بودیم که اصلاً نمی دانستیم درون آن باشگاه چه اتفاقی افتاده بود و چه نفراتی در این تیم تصمیم گیرنده بودند.

اما آنچه ما می دانیم خروجی بود که به ما منتقل می شد. ما کوشش کردیم قاسمی نژاد را در نیم فصل دوم در استقلال ببینیم و توافق هم تا مرحله نهایی پیش رفت، اما بعد از آن این توافقات به هم خورد.

ابتدا قرار بود 2 میلیارد تومان برای رضایت نامه پرداخت گردد. سپس پدیده بیان کرد مد نظر ما 3 میلیارد است و قاسمی نژاد پذیرفت این مبلغ اضافه از قرارداد خودش کسر گردد.

هنگام پرداخت این مبلغ آقای نامداری آماده ارائه چک شدند که پدیده ای ها گفتند چک آقای عبدیان را می خواهیم. آقای عبدیان چک شخصی نداشتند و پدیده ای ها گفتند عبدیان پشت چک آقای نامداری را امضا کند. وقتی ما شرایط را آماده کردیم پدیده ای ها نظرشان را تغییر دادند و گفتند از آقای نامداری چک نمی گیریم.

سپس کارگزار ما ورود کرد و پذیرفت چک این انتقال را بدهد که باز هم پدیده ای ها آن را نپذیرفتند. باز هم ما پیگیر موضوع شدیم ولی شب عید پدیده ای ها درخواست پول نقد کردند که عملاً چنین چیزی در شب عید و در ساعات تعطیلی بانک ها مقدور نبود. اما به باشگاه پدیده هم از یک سو حق می دهیم که دنبال منافع خودشان بودند. اما ما هم همه کوشش مان را انجام دادیم.

آرامش، احتیاج اولیه تیم

ما در شرف ورود به بازی های آسیایی هستیم و همه تمرکزمان را گذاشتیم برای اینکه در بازی های آسیایی نتایج بهتری را کسب کنیم. لذا آرامش و تمرکز بهترین ره توشه ما برای رفتن به عربستان است. ما حتماً به دنبال این هستیم که در مقطع کنونی تیم را با آرامش بدرقه کنیم و تمرکزمان را برای بازی های آسیایی حفظ کنیم.

پادوانی

هنوز هیچ شرایط جدیدی به وجود نیامده و CAS هم ادعاهای آقای پادوانی را به باشگاه منتقل می نماید. اما تا این لحظه هیچ شرایط جدیدی ایجاد نشده.

شایعه استعفای مددی

نمی دانیم یکسری شایعات چطور ایجاد می گردد. ما یک بخش خبری به اسم 4:44 راه اندازی کردیم که اهم اخبار را منعکس می کنیم. انتظارمان این است که طرفدار فهیم باشگاه منبع خبری اش را مبادی رسمی خبری باشگاه بداند و به وسیله رسانه های رسمی باشگاه اخبار دقیق را پیگیری کند تا شایعات باعث نگرانی و تشویش اذهان طرفداران نباشد.

ساعت بازی ها در عربستان

ما زمانی به بازی های آسیایی می رویم که عملاً در ماه مبارک رمضان قرار داریم و باتوجه به اینکه کشور میزبان مسلمان و مهد اسلام است و ما هم مسلمان هستیم و عربستان هم از ابتدا بیان کرد بازی ها بعد از افطار انجام می گردد و این موضوع هم با آموزه های دینی ما منطبق بود اعتراضی به این مطلب نداشتیم.

این بازی ها به وقت محلی 8 و 10:30 شب هست که باتوجه به اختلاف یک ساعت و نیمه در ایران دیروقت می گردد و علیرغم پیگیری کردن بازی ها در ایران سخت است، اما این ساعت در جایی که بازی ها برگزار می گردد خیلی نامتعارف نیست.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 30330

به "ماجرای بدهی درهمی استقلال و شرایط قرارداد چند بازیکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای بدهی درهمی استقلال و شرایط قرارداد چند بازیکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید