مجیدی: آلومینیوم اراک سورپرایز لیگ است، برد مقابل پرسپولیس و تراکتور به تیم ما شخصیت داد

به گزارش مجله سلو بلاگ، مدافع تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: تیم ما در این فصل سورپرایز لیگ بوده اما هدف اصلی مان ماندن در لیگ برتر است.

مجیدی: آلومینیوم اراک سورپرایز لیگ است، برد مقابل پرسپولیس و تراکتور به تیم ما شخصیت داد

میثم مجیدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد تساوی در بازی با سایپا گفت: این بازی برای ما حساس و مهم بود و هدف آلومینیوم این بود که فرایند رو به رشد خودش را ادامه دهد. سایپا هم جزو تیم های خوب لیگ است اما کادر فنی ما تمام نقاط ضعف و قوت حریف را به بازیکنان گفته بودند، ما موقعیت های خوبی داشتیم که متاسفانه از آنها استفاده نکردیم، ما در دقیقه 95 گل خوردیم اما این انگیزه را داشتیم که بازی را به تساوی بکشیم که خدا را شکر این رخ داد و گل تساوی را زدیم.

وی در مورد گلی که در این بازی روی ضربه ایستگاهی به ثمر رساند، عنوان نمود: من همواره در تمرینات روی زدن ضربات ایستگاهی تمرین می کنم، در این بازی هم در دقیقه 83 وارد زمین شدم و هنگامی که صاحب ضربه ایستاگاهی شدیم از رسول خطیبی خواستم که خودم ضربه کاشته را بزنم، هر چند که معمولا در تیم ما امید سینگ ضربات ایستگاهی را می زند که البته در آن لحظه در زمین نبود. من سعی کردم به بهترین شکل از آن کاشته استفاده کنم، در آن صحنه کوشش بازیکنان و دعای طرفداران تاثیرگذار بود و خوشحالم که سهم کوچکی در شاد کردن طرفداران داشته باشم.

مجیدی در ارتباط با عملکرد تیمش در 14 بازی گذشته توضیح داد: خدا را شکر تا الان نتایج خیلی خوبی گرفتیم و آلومینیوم اراک سورپرایز لیگ سال جاری بوده است. هیچ کس فکر نمی کرد تیم ما اینقدر خوب نتیجه بگیرد و دو برد خیلی خوب برابر پرسپولیس و تراکتور به تیم ما شخصیت داد و حالا همه تیم ها احترام خاصی برای ما قائل هستند. تمام هدف ما این است که تیم را در لیگ برتر نگه داریم و این از همه چیز مهمتر است، حالا اگر نتایج بهتری هم بگیریم خدا را شکر می کنیم.

مدافع آلومینیوم اراک در ارتباط با شرایط خودش در این تیم و اینکه سال جاری کمتر به میدان رفته است، اعلام نمود: خدا را شکر از همه لحاظ آماده هستم و وظیفه من این است که به بهترین شکل تمرینات را انجام دهم. هر وقت هم سرمربی تیم تصمیم گرفت از من استفاده کند، باید بهترین عملکرد را داشته باشم. من یک فوتبالیست هستم و باید تابع تصمیم کادر فنی باشم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 اسفند 1399 بروزرسانی: 24 اسفند 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 28637

به "مجیدی: آلومینیوم اراک سورپرایز لیگ است، برد مقابل پرسپولیس و تراکتور به تیم ما شخصیت داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجیدی: آلومینیوم اراک سورپرایز لیگ است، برد مقابل پرسپولیس و تراکتور به تیم ما شخصیت داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید