کامیابی نیا: 70 درصد از راه قهرمانی را طی کردیم، وظیفه ام بود با پدر متین تماس بگیرم

به گزارش مجله سلو بلاگ، کمال کامیابی نیا، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد، این تیم 70 تا 80 درصد از راه قهرمانی را طی نموده است.

کامیابی نیا: 70 درصد از راه قهرمانی را طی کردیم، وظیفه ام بود با پدر متین تماس بگیرم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، کمال کامیابی نیا که صبح امروز به همراه سایر بازیکنان پرسپولیس برای تست کرونا به استادیوم شهید درفشی فر آمده بود در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر مسئله ای نداریم و امروز هم آمدیم تست کرونا را انجام دادیم و ان شاءالله که برای هیچ کدام از عزیزان مسئله ای نباشد تا بتوانیم ادامه مسابقات لیگ را انجام دهیم.

وی درباره حاشیه هایی که به علت فوت نوجوانی بر اثر کرونا پیش آمده بود، توضیح داد: در فضای مجازی یک مقدار از خانواده این نوجوان سوءاستفاده نموده بودند و من وظیفه خودم دانستم که با پدر متین عزیز تماس بگیرم و تسلیت بگویم. اصلاً چیز خاصی نبود و امیدوارم که آخرین غم شان باشد.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به صحبت هایی که علیه این تیم مطرح می گردد، گفت: به هرحال یکسری صحبت ها مطرح می گردد. پرسپولیس با 10 امتیاز اختلاف در صدر جدول است و برای همه تیم ها شرایط سخت است. امیدوارم همه تیم ها به نظرات وزارت بهداشت احترام بگذارند و بتوانیم ادامه لیگ را برگزار کنیم.

کامیابی نیا در انتها در پاسخ به این پرسش که پرسولیس قهرمان می گردد، گفت: به هرحال 9 بازی باقی مانده است و ما 70 تا 80 درصد راه قهرمانی را طی کردیم. امیدوارم بقیه راه را هم با قدرت ادامه دهیم تا بتوانیم چهارمین قهرمانی را به دست بیاوریم.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 17418

به "کامیابی نیا: 70 درصد از راه قهرمانی را طی کردیم، وظیفه ام بود با پدر متین تماس بگیرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کامیابی نیا: 70 درصد از راه قهرمانی را طی کردیم، وظیفه ام بود با پدر متین تماس بگیرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید