مدافع استقلال از چشم کی روش افتاد! ، سرانجام رویای جام جهانی برای ستاره مورد علاقه سرمربی پرتغالی!

به گزارش مجله سلو بلاگ، یکی از بازیکنان مورد علاقه کارلوس کی روش ظاهرا دیگر جایی در فهرست سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ندارد.

مدافع استقلال از چشم کی روش افتاد! ، سرانجام رویای جام جهانی برای ستاره مورد علاقه سرمربی پرتغالی!

به گزارش خبرنگاران آنلاین، وقتی کارلوس کی روش به تیم ملی برگشت خیلی ها تصور می کردند او دوباره از روزبه چشمی به تیم ملی دعوت خواهد نمود. کی روش پیش از جام جهانی 2018 چشمی را جانشین سیدجلال حسینی کرد و او هم با عملکرد عالی مقابل مراکش پاسخ این اعتماد داد. کی روش بعدها لقب مدرن ترین دفاع ایران را به چشمی داد و در جام ملت ها هم نام او را در فهرست تیم ملی قرار داد.

  • تعجب گل محمدی از درخواست کی روش | مخالفت سرمربی پرسپولیس با ماجرای خبرساز

با این حال سرمربی پرتغالی در بازگشت به تیم ملی ترجیح داده به زوج محبوب اسکوچیچ یعنی خلیل زاده و کنعانی زادگان اعتماد کند و پس از آن ها هم پورعلی گنجی و مجید حسینی گزینه های بعدی هستند. با این اوصاف چشمی شانس زیادی برای دعوت به تیم ملی نخواهد داشت مگر آنکه در مدت کوتاه به جامانده یکی از مدافعان مصدوم شوند یا او دوباره بتواند خودش را به سرمربی تیم ملی کند.

البته روزبه چشمی برای حضور در تیم ملی یک مشکل دیگر هم دارد. او در استقلال بیشتر به عنوان هافبک دفاعی بازی می نماید و کی روش همیشه نشان داده روی پست بازیکنان در تیم باشگاهی حساس است و پست بازی آن ها در تیم ملی و باشگاهی باید یکسان باشد. با این اوصاف و با توجه به حضور نفراتی چون عزت اللهی، ابراهیمی و نوراللهی در خط میانی چشمی شانس کمی برای حضور در قطر خواهد داشت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 مهر 1401 بروزرسانی: 8 مهر 1401 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 48911

به "مدافع استقلال از چشم کی روش افتاد! ، سرانجام رویای جام جهانی برای ستاره مورد علاقه سرمربی پرتغالی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدافع استقلال از چشم کی روش افتاد! ، سرانجام رویای جام جهانی برای ستاره مورد علاقه سرمربی پرتغالی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید