مشارکت 49 میلیارد تومانی سرمایه گذاران در پروژه های ورزشی کرمانشاه

به گزارش مجله سلو بلاگ، خبرنگاران/کرمانشاه مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از مشارکت 49 میلیارد تومان بخش خصوصی برای اجرای پروژه های ورزشی در کرمانشاه خبرداد.

مشارکت 49 میلیارد تومانی سرمایه گذاران در پروژه های ورزشی کرمانشاه

صابر رحیمی در مراسم راه اندازی خانه پیشکسوتان کرمانشاه که امروز(7 شهریور) در محل موزه ورزش برگزار گردید، بااشاره به فرایند روبه رشد ورزش کرمانشاه طی سه سال اخیر، اظهارکرد: در این مدت با همراهی و همدلی جامعه ورزش استان جهش خوبی در حوزه های مختلف داشته ایم.

وی اضافه نمود: توجه ویژه مسئولین ارشد استان به مقوله ورزش هم به این مسئله یاری کرد تا افتخارات خوبی برای ورزش استان کسب گردد.

مدیرکل ورزش وجوانان استان یکی از نقاط درخشان ورزش کرمانشاه در سه سال گذشته را توسعه زیرساخت های ورزشی دانست و گفت: رشد خوبی در این حوزه داشتیم و حتی برای اولین بار پای سرمایه گذاران بخش خصوصی به ورزش کرمانشاه باز شد.

وی اظهار داشت: درحال حاضر بخش خصوصی حدود 49 میلیارد تومان پروژه ورزشی در حال انجام در کرمانشاه دارد که می تواند به رشد سرانه ورزشی استان یاری کند.

رحیمی بعلاوه با اشاره به گستردگی جامعه مخاطبان ورزش کرمانشاه، اظهار داشت: سعی نموده ایم تا بتوانیم برای بسیاری از رشته های مهم زیرساخت های لازم را ایجاد کنیم و بعضی از پروژه ها هم برای اولین بار در کرمانشاه درحال اجرایی شدن هستند.

وی با تاکید براینکه در این مدت کوشش زیادی برای رشد ورزش کرمانشاه داشته، گفت: قبول داریم که گاها کاستی هایی هم داشته ایم، اما در مجموع یکی از فعال ترین ادارات کرمانشاه بوده ایم.

مدیرکل ورزش وجوانان استان کرمانشاه در ادامه به راه اندازی خانه پیشکسوتان ورزش اشاره نمود و گفت: راه اندازی خانه پیشکسوتان ورزش به دستور استاندار و از خواسته های به حق پیشکسوتان ورزش استان بود.

وی اضافه نمود: پیشکسوتان عظیمان خانواده عظیم ورزش کرمانشاه هستند که نقش مهمی را در آن ایفا می نمایند.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 35461

به "مشارکت 49 میلیارد تومانی سرمایه گذاران در پروژه های ورزشی کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشارکت 49 میلیارد تومانی سرمایه گذاران در پروژه های ورزشی کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید