مشخصات نو گوشی اقتصادی گلگسی A13 4G سامسونگ

به گزارش مجله سلو بلاگ، اخیراً شرکت کره ای سامسونگ، گوشی گلکسی A13 5G را در ایالات متحده رونمایی کرده است. در حال حاضر، این گوشی مقرون به صرفه ترین تلفن هوشمند 5G شرکت سامسونگ در آمریکا به شمار می رود. یک مدل 4G از این دستگاه نیز موجود است که انتظار می رود به زودی معرفی شود.

مشخصات نو گوشی اقتصادی گلگسی A13 4G سامسونگ

به گزارش خبرنگاران، وبسایت SamMobile که اخبار گوشی های سامسونگ را منتشر می کند اطلاعات تازه ای درباره گوشی تازه این شرکت اعلام کرده است. به گفته وبسایت SamMobile، بنچمارک Geekbench شماره مدل گوشی آینده Samsung Galaxy A13 4G را SM-A135F معرفی کرده است. این گوشی به یک تراشه Exynos 850 محصول خود سامسونگ مجهز خواهد شد. طبق مشخصات اعلام شده، دستگاه از 3 گیگابایت رم بهره خواهد برد، هرچند احتمال وجود ظرفیت های ذخیره سازی متفاوت دیگری نیز وجود دارد.

لازم به ذکر است که سامسونگ در ابتدا گوشی های گلکسی A12 را با چیپست MediaTek Helio P35 معرفی کرد. با این حال، به دلیل ادامه کمبود جهانی نیمه رساناها، سامسونگ ناچار شد این گوشی را این بار با تراشه Exynos 850 در برخی بازار ها عرضه کند.

از این رو، گلکسی A13 از نظر عملکرد نسبت به نسل قبلی خود ارتقاء نخواهد یافت. با این حال، برخلاف Galaxy A13 5G که اندروید 11 را اجرا می کند، گلگسی A13 4G با اندروید 12 (به احتمال زیاد به همراه One UI Core 4.0) عرضه خواهد شد.

متأسفانه، جزئیات بیشتری در مورد این گوشی منتشر نشده است، به جز اینکه در حال حاضر در شعبه های مستقر در هند در دست تولید است. امکان حدس زدن ویژگی های مدل 4G براساس نسخه 5G وجود ندارد، زیرا شرکت سامسونگ همواره گوشی های این دو مدل را با مشخصات متفاوت از هم ارائه می کند. همچنین توجه داشته باشید که تصاویر استفاده شده در این گزارش خبری مربوط به مدل 5G است.

به هر حال انتظار داریم که در مورد گوشی Samsung Galaxy A13 4G پیش از معرفی رسمی آن در روز های آینده اطلاعات بیشتری منتشر شود.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 6 فروردین 1401 بروزرسانی: 6 فروردین 1401 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 41673

به "مشخصات نو گوشی اقتصادی گلگسی A13 4G سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات نو گوشی اقتصادی گلگسی A13 4G سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید