مشکل جدید برای استقلال؛ برگزاری دیدار با پدیده یک روز پیش از فینال آسیا، باشگاه استقلال: فقط در آزادی بازی می کنیم

به گزارش مجله سلو بلاگ، باشگاه استقلال اعلام نمود تنها در استادیوم آزادی مقابل پدیده خراسان بازی خواهد نمود.

مشکل جدید برای استقلال؛ برگزاری دیدار با پدیده یک روز پیش از فینال آسیا، باشگاه استقلال: فقط در آزادی بازی می کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با توجه به درخواست مدیر استادیوم آزادی برای عدم برگزاری دیدار روز پنجشنبه هفته جاری تیم های فوتبال استقلال - سایپا در چارچوب جام حذفی در استادیوم آزادی به دلیل تجهیز این استادیوم برای برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا، مسئولان استقلال اعلام کردند که تنها در این استادیوم حاضر به برگزاری بازی هستند و در غیر این صورت آن را تعویق بیندازند. باشگاه استقلال: یا در استادیوم آزادی با سایپا بازی می کنیم یا بازی را به تعویق بیندازید

از طرفی، دیدار استقلال - پدیده خراسان در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال، طبق برنامه باید جمعه 18 آبان در استادیوم آزادی برگزار گردد، اما چون فردای آن دیدار برگشت پرسپولیس و کاشیما آنتلرز ژاپن برگزار خواهد شد، صحبت هایی مبنی بر برگزاری این دیدار در استادیوم تختی و حتی مشهد مطرح شده است اما باشگاه استقلال چنین موضوعی را نمی پذیرد.

علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال در این باره به خبرنگاران گفت: تنها در استادیوم آزادی به مصاف حریفان خود می رویم نه در زمین دیگری.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 1536

به "مشکل جدید برای استقلال؛ برگزاری دیدار با پدیده یک روز پیش از فینال آسیا، باشگاه استقلال: فقط در آزادی بازی می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل جدید برای استقلال؛ برگزاری دیدار با پدیده یک روز پیش از فینال آسیا، باشگاه استقلال: فقط در آزادی بازی می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید