مناسب ترین پارچه ها برای دوخت پرده

به گزارش مجله سلو بلاگ، مناسب ترین پارچه پرده ای برای محیط پذیرایی، اتاق خواب، آشپزخانه و اتاق کار کدام است؟ این سوالی است که بیشتر ما هنگام خرید با آن روبرو می شویم و دچار سردرگمی می شویم. ما در این مقاله با ارائه نکات مهم در خرید پرده به شما یاری خواهیم کرد.

مناسب ترین پارچه ها برای دوخت پرده

مناسب ترین پارچه پرده ای برای منزل

از آنجایی که تمامی محیط هایی که شما برای آن قصد خرید پرده دارید هر کدام کارایی متفاوتی دارند پس در اولین قدم خوب است که نسبت به کارایی محیط، پرده تهیه گردد.

پرده سالن پذیرایی

سالن های پذیرایی معمولا با چیدمان و دکوراسیون منزل ست می شوند. به طور مثال برای محیطی با چیدمان کلاسیک بهتر است پرده کلاسیک تهیه گردد و برای محیطی به سبک مدرن، پرده مدرن مناسب است.

پرده اتاق خواب

از اتاق خواب چون معمولا برای استراحت کردن و خوابیدن استفاده می گردد بهتر است از دو لایه پارچه استفاده گردد، یک لایه از پارچه های ظریف مانند حریر یا تور و از یک لایه پارچه ضخیم مانند کتان، مخمل و … و مدل دوخت آن را به نحوی انتخاب کنید که بتوان پرده ها را به راحتی جابجا کرد و یا همپوشانی داد.

مزایای استفاده از دو جنس پارچه ظریف و ضخیم در این است که شما میتوانید نور ورودی را تنظیم کنید، حریم خصوصی را حفظ کنید و در سرما و گرما از آن به عنوان عایق دما استفاده نمایید.

رنگ پرده برای اتاق خواب بهتر است از رنگ های روشن باشد تا به شما حس آرامش بدهد. به عنوان مثال، آبی آرامش بخش، سبز تازه، زرد مثبت و سفید آرامش بخش است.

پرده آشپزخانه

از آنجایی که آشپزخانه ها همواره به علت پخت پز کردن بیشتر از محیط های دیگر منزل دچار کثیفی و چربی می شوند بهتر است از پارچه ای استفاده گردد که به راحتی قابل شست و شو باشد یا از پرده ای استفاده گردد که کمتر دچار کثیفی می شوند.

مناسب ترین مدل برای آشپزخانه مدل دوخت پشت دری و پرده های کرکره ای می باشد.

پرده اتاق کار

از آنجایی که هنگام کار احتیاج به تمرکز یکی از موجبات است بهتر است که پرده اتاق کار یا همان پرده اداری را به طریقی انتخاب کرد که موجب حواس پرتی نگردد. برای این امر توسیه می گردد از پرده های تک رنگ و بدون طرح استفاده گردد.

نحوه خرید پارچه پرده از پرده ادریس

شما میتوانید برای خرید پرده اداری، پذیرایی، اتاق خواب، آشپزخانه و هر محیط دیگری که مد نظر دارید به دو روش زیر خرید خودرا با خدمات پس از فروش تهیه نمایید.

خرید پرده در محل شما با خدمات رایگان

مجموعه پرده ادریس با راه اندازی سرویس سفارش در منزل خدمات رایگانی از قبیل مشاهده نمونه پارچه، میزان گیری و مشاوره به وسیله طراح در منزل و محل کار را به مشتریان خود ارائه میدهد. شما میتوانید جهت اطلاعات بیشتر و یا درخواست سرویس در منزل با شماره های 09123035178 یا 09120355753 تماس حاصل نمایید.

خرید پرده در فروشگاه

پرده ادریس با در اختیار داشتن کارگاه های دوخت پرده، فراوری قاب پرده، خشک شویی پرده و شوروم یا همان فروشگاه اختصاصی پرده با سابقه ای بالغ بر 15 سال با ارائه خدمات پس از فروش سعی بر این دارد که برترین و مرغوب ترین کالا با منصفانه ترین مظنه را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. شما میتوانید با شماره گیری شماره های 55867998-021 و 55882770-021 جهت حضور در فروشگاه تماس حاصل نمایید.

منبع: اتاق
انتشار: 21 فروردین 1401 بروزرسانی: 21 فروردین 1401 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 41814

به "مناسب ترین پارچه ها برای دوخت پرده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مناسب ترین پارچه ها برای دوخت پرده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید