منتفی شدن سفر سوریان به قزاقستان، دبیر برای قهرمانی آسیا در آلماتی نمی ماند

به گزارش مجله سلو بلاگ، رئیس فدراسیون کشتی فقط برای حضور در انتخابات شورای کشتی آسیا و مسابقات گزینشی المپیک به قزاقستان سفر خواهد نمود.

منتفی شدن سفر سوریان به قزاقستان، دبیر برای قهرمانی آسیا در آلماتی نمی ماند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در شرایطی که به نظر می رسید با توجه به حساسیت مسابقات کشتی گزینشی المپیک و حضور جمعی از بزرگان اتحادیه جهانی در قزاقستان، حمید سوریان نایب رئیس فدراسیون کاروان کشتی ایران را در آلماتی همراهی کند، اما او به دلیل منع سفر بعد از جراحی زانویش در این سفر حضور نخواهد داشت.

همچنین علیرضا دبیر رئیس فدراسیون هم که زانوی خود را اسفند ماه جراحی نموده بود و با نظر پزشکان باید 50 روز پایش در گچ باشد، با شرایط ویژه به قزاقستان خواهد رفت. با توجه به پرواز نسبتاً طولانی تهران تا آلماتی، او با آتل مخصوص که با نظر دکتر کیهانی آماده شده است، راهی قزاقستان می شود و ترددش در این کشور با ویلچر خواهد بود.

رئیس فدراسیون کشتی در انتخابات شورای کشتی آسیا و همچنین گزینشی المپیک حضور دارد و پس از آن به کشورمان برمی شود و برای مسابقات قهرمانی آسیا در آلماتی نمی ماند.

رقابت های گزینشی المپیک طی روزهای 20 تا 22 فروردین و قهرمانی آسیا 23 تا 28 فروردین در قزاقستان به انجام خواهد رسید. انتخابات شورای کشتی آسیا نیز 23 فروردین برگزار می شود. کشتی ایران در شش وزن آزاد و فرنگی به دنبال کسب سهمیه المپیک از مسابقات گزینشی آسیایی است. در هر وزنی که ایران پیروز به کسب سهمیه نشود، باید در رقابت های گزینشی جهانی که اردیبهشت ماه در صوفیه بلغارستان برگزار می شود، شانس خود را برای آخرین بار امتحان کند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 30482

به "منتفی شدن سفر سوریان به قزاقستان، دبیر برای قهرمانی آسیا در آلماتی نمی ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منتفی شدن سفر سوریان به قزاقستان، دبیر برای قهرمانی آسیا در آلماتی نمی ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید