رضایت مربی تیم ملی از عملکرد تنها نماینده ایران در گزینشی

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، کشتی فرنگی ایران برای حضور در المپیک توکیو پیروز به کسب 5 سهمیه شد و در نهایت نتوانست سهمیه وزن 87 کیلوگرم را کسب کند. سهمیه های کشتی فرنگی توسط علیرضا نجاتی، محمدعلی گرایی و امیر قاسمی منجزی در رقابت های جهانی 2019 نورسلطان در اوزان 60، 77 و 130 کیلوگرم و همچنین محمدرضا گرایی و محمدهادی ساروی در اوزان 67 و 97 کیلوگرم در مسابقات گزینشی 2021 قزاقستان بدست آمد، اما در نهایت ترکیب تیم محمد بنا در المپیک کامل نشد.

رضایت مربی تیم ملی از عملکرد تنها نماینده ایران در گزینشی

بعد از ناکامی حسین نوری در مسابقات گزینشی قزاقستان در کسب سهمیه المپیک، ناصر علیزاده با نظر محمد بنا راهی مسابقات گزینشی بلغارستان که هر چند او توانست به مدال برنز برسد اما به دلیل عدم راهیابی به فینال، سهمیه المپیک را از دست داد.

به همین دلیل حبیب الله اخلاقی مربی تیم ملی کشتی فرنگی که در مسابقات گزینشی بلغارستان نیز حضور داشت، گفت: عملکرد خوب علیزاده در رقابتهای قهرمانی آسیا در آلماتی قزاقستان باعث انتخاب او برای حضور در مسابقات گزینشی بود. او در گزینشی بلغارستان 5 کشتی گرفت و هرچند سهمیه المپیک را کسب نکرد اما به مدال برنز رسید و عملکرد خوبی مقابل حریفانش داشت.

وی در انتها با تمجید از کشتی های خوب علیزاده در گزینشی بلغارستان ادامه داد: او حریف سوئیسی خود را که عناوین دوم رقابتهای جهانی و سوم اروپا را داشت در یک کشتی یکطرفه شکست داد. در ادامه حریف ژاپنی را هم مغلوب کرد و در کشتی سوم هم می توانست در مقابل حریفی از صربستان پیروز میدان باشد. به هر حال او به ملاقات رده بندی رفت و توانست در نهایت به مدال برنز برسد. علیزاده در قهرمانی آسیا در قزاقستان هم هر سه حریف خود را که دارنده سهمیه المپیک بودند شکست داد و مصاف قابل قبولی با آنها داشت.

khaneh-jok-sms.ir: جملات زیبا و دلنشین جدید | جملات آموزنده و زیبا | جملات زیبا از بزرگان را اینجا بخوانید

discountbook.ir: کتاب ارزان | مجله کتابخوانی، بیاید آگاهتر باشیم

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 32647

به "رضایت مربی تیم ملی از عملکرد تنها نماینده ایران در گزینشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایت مربی تیم ملی از عملکرد تنها نماینده ایران در گزینشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید