منصوریان: انگیزه زیادی برای کسب مدال طلای دنیا پیدا نموده ام

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، الهه منصوریان قهرمان نامدار ووشوی آسیا و دنیا که در لیگ حرفه ای چین حضور دارد در مبارزه ای حساس برابر ژانگ قهرمان سال 2015 دنیا و دارنده مدال طلای بازی های آسیایی اینچئون به پیروزی رسید تا افتخار تازه ای را کسب کند.

منصوریان: انگیزه زیادی برای کسب مدال طلای دنیا پیدا نموده ام

الهه منصوریان پس از این پیروزی، گفت: عضو تیم شانگهای هستم و در این مرحله لیگ حرفه ای چین با حریف بسیار قدرتمندی رو به رو شدم. تیمی که در این مبارزه به مصاف آنان رفتیم از قهرمانان مطرح دنیا در ترکیب خود سود می برد.

ملی پوش ووشو ایران با اشاره به اینکه برای کسب رجحان در این مبارزه سختی های زیادی را در ماه های اخیر متحمل شده است، گفت: در فینال بازی های آسیایی اینچئون برابر این حریف چینی شکست خورده بودم و برای جبران باخت، امید زیادی داشتم.

وی ادامه داد: وقتی برابر حریفی شکست می خورید در مبارزه بعدی هم انگیزه زیادی دارید و هم ترس از باخت وجود دارد. در راند اول مبارزه کمی دچار مشکل شدم، اما در راند دوم با ضربات متعدد پا و دست و تغییر روش مبارزه به طور کامل بر حریف چینی تسلط پیدا نموده و به پیروزی رسیدم.

دارنده سه مدال بازی های آسیایی، توضیح داد: تمرینات سختی که داشتم جواب داد و قطعاً این پیروزی مهم در آینده ورزشی ام تأثیرگذار است.

این عضو تیم ملی ووشو در خصوص نحوه برگزاری لیگ حرفه ای چین، گفت: مسابقات در هشت وزن برگزار می گردد که هر تیم تنها یک نماینده در وزن 52 کیلوگرم زنان دارد و هفت رقابت دیگر در بخش مردان است. تیم شانگهای که در آن عضویت دارم، اکنون در رتبه سوم جدول لیگ حرفه ای ساندای چین است.

منصوریان گفت: دیدار بعدی ما 10 روز دیگر است که مبارزه نسبتاً ساده تری است و محتمل است در آن به میدان نروم؛ چراکه معمولاً در اینگونه مبارزات نفرات ذخیره تیم ما مبارزه می نمایند.

وی با اشاره به اینکه برای ادامه تمرینات و مسابقات لیگ چین تا 45 روز دیگر در شانگهای خواهد بود، گفت: پس از بازگشت به ایران تمام تلاشم را به کار می بندم تا در مسابقات انتخابی تیم ملی ووشوی ایران به موفقیت برسم.

قهرمان سال 2017 دنیا، گفت: امیدوارم بتوانم به ترکیب اصلی تیم ملی برسم تا در مسابقات قهرمانی سال 2019 دنیا که به میزبانی چین و در شانگهای برگزار می گردد به یک مدال طلای دیگر برسم، چراکه اکنون انگیزه ام چند برابر شده است. آشنایی خوبی از شهر شانگهای دارم و می خواهم اینجا کسب طلای دنیا را جشن بگیریم.

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 4811

به "منصوریان: انگیزه زیادی برای کسب مدال طلای دنیا پیدا نموده ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منصوریان: انگیزه زیادی برای کسب مدال طلای دنیا پیدا نموده ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید