می توانستیم پرسپولیس را ببریم ، کار سختی مقابل تیم های تا دندان مسلح داریم

به گزارش مجله سلو بلاگ، خبرنگاران/خوزستان مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: در لیگ بیستم، حدود هشت تیم هر کدام بیش از 100 میلیارد تومان و پنج شش تیم نیز هر کدام بالای 50 میلیارد تومان هزینه نموده اند که تیم صنعت نفت با این همه مسائل اقتصادی می خواهد با تیم های تا دندان مسلح رقابت کند که واقعا خیلی سخت است.

می توانستیم پرسپولیس را ببریم ، کار سختی مقابل تیم های تا دندان مسلح داریم

علی عیسی زاده در گفت و گو با خبرنگاران، درباره بازشدن پنجره جابجایی این باشگاه، اظهارکرد: پس از چند روز پیگیری برای باز شدن پنجره جابجایی و استفاده از بازیکنان جدید جذب شده، تقریبا 30 دقیقه قبل از بازی با پرسپولیس پنجره باشگاه باز شد که جا دارد از آقای مختار نماینده آبادان، حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و طالقانی رییس هیات فوتبال استان که واقعا در این قضیه به ما بسیار یاری داشتند، تشکر ویژه ای داشته باشیم. اگر حمایت این دوستان نبود این پنجره باز نمی شد.

وی درباره خریدهای جدید این باشگاه و این که پورموسوی اعلام نموده خالدی و زهیوی رفاقتی با نفت قرارداد بسته اند نیز گفت: زهیوی و خالدی در گذشته بازیکنان شاخصی بودند و اکنون نیز بازیکنان خوب و شاخصی هستند که روی حساب و کتاب جذب شدند و در بازی با پرسپولیس نیز خوب کار کردند. فکر می کنم این دو فوتبالیست خوب خوزستانی در بازی های آینده نیز حرف های بسیاری برای گفتن خواهند داشت.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان دیگری هم به تیم اضافه خواهند شد؟ بیان کرد: درصدد جذب بازیکن هستیم اما هنوز مشکل اقتصادی باشگاه حل نشده است و در صورت حل شدن این مهم، می توانیم ضمن پرداختی به بازیکنان مان و بالا بردن روحیه آن ها، یکی دو بازیکن جدید دیگر نیز به تیم اضافه کنیم. پرداختی به بازیکنان انگیزه آن ها را بالا می برد و در نهایت این موضوع در فرایند کاری تیم تاثیر بسیاری خواهد داشت و به ما یاری می نماید تا فرایند خوب نیم فصل اول را ادامه دهیم.

وی اضافه کرد: در لیگ بیستم، حدود هشت تیم هر کدام بیش از 100 میلیارد تومان و پنج شش تیم هر کدام بالای 50 میلیارد تومان هزینه داشته اند که تیم صنعت نفت با این همه مسائل اقتصادی می خواهد با تیم های تا دندان مسلح رقابت کند که واقعا خیلی سخت است. البته اگر مسئولان حمایت نمایند تا پول مورد احتیاج تا دیرتر از این نشده است به باشگاه تزریق گردد، یقینا بازیکنان از نظر روحیه و توانمندی نیز تغییر خوبی خواهند داشت تا ان شاءالله بتوانیم دل مردم را در انتها لیگ شاد کنیم. در هر صورت ابزار کار، بازیکن است و اگر این بازیکن، روحیه نداشته باشد با مسائل بسیاری روبرو خواهیم شد. تاکید می کنم، الان زمان یاری و تامین بودجه برای پرقدرت ظاهر شدن در نیم فصل دوم است.

عیسی زاده درباره تساوی نفت مقابل پرسپولیس نیز بیان کرد: ما می توانستیم به سه امتیاز هم برسیم. البته پرسپولیس تیم کمی نیست و در مجموع از عملکرد کادرفنی و بازیکنان نیز راضی هستم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 فروردین 1400 بروزرسانی: 13 فروردین 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 29416

به "می توانستیم پرسپولیس را ببریم ، کار سختی مقابل تیم های تا دندان مسلح داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "می توانستیم پرسپولیس را ببریم ، کار سختی مقابل تیم های تا دندان مسلح داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید