نماینده مجلس: معافیت خانه های لوکس از مالیات صحت ندارد

به گزارش مجله سلو بلاگ، عضو هیئت رئیسه مجلس از ارجاع موضوع اخذ مالیات از خانه های لوکس به کمیسیون تلفیق برای برطرف ابهام و آنالیز دقیق تر اطلاع داد و گفت: هنوز بند مربوط به مالیات از خانه های لوکس معین تکلیف نشده است.

نماینده مجلس: معافیت خانه های لوکس از مالیات صحت ندارد

به گزارش مهر، حسینعلی حاجی دلیگانی درباره انتشار خبری مبنی بر معافیت خانه های لوکس از پرداخت مالیات، گفت: باید توجه گردد هنوز بند مربوط به مالیات از خانه های لوکس معین تکلیف نهایی نشده است لذا با توجه به ابهاماتی که در مورد این بند وجود داشت، رئیس جلسه دستور ارجاع آن را به کمیسیون تلفیق برای آنالیز مجدد داد.

عضو هیئت رئیسه مجلس ادامه داد: مصوبه مربوطه به مالیات از خانه های لوکس باید به صورت جامع تر مورد آنالیز قرار گیرد چرا که بر اساس پیشنهاد مطرح شده از سوی یکی از نمایندگان عبارت واحد های مسکونی حذف شده و طبیعتاً کل بند (ذ) تبصره 6 با مشکل و ابهام روبرو می گردد و بر این اساس رئیس جلسه دستور ارجاع آن را به کمیسیون تلفیق داد.

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه اعلام کرد: هنوز بحث مالیات خانه های لوکس معین تکلیف نشده است و خبر مبنی بر معافیت مالیاتی خانه های لوکس صحت ندارد. به طور مثال یکی از اشکالات این بند این بود که باغ ویلا ها در شهر های بالای 100 هزار نفر مطرح شده بود که بدیهی است بیشتر باغ ویلا ها در منطقه ها روستایی و کم جمعیت قرار دارند.

منبع: فرارو
انتشار: 8 اسفند 1401 بروزرسانی: 8 اسفند 1401 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 50629

به "نماینده مجلس: معافیت خانه های لوکس از مالیات صحت ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده مجلس: معافیت خانه های لوکس از مالیات صحت ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید