هشدار وزارت بهداشت فرانسه: کوکائین، ویروس کرونا را از بین نمی برد

به گزارش مجله سلو بلاگ، در پی شیوع ویروس کرونا و افزایش نگرانی ها در میان مردم اروپا، وزارت بهداشت فرانسه با انتشار یک پیام توییتری به شهروندان این کشور هشدار داد که مصرف کوکائین به آنها در جلوگیری از ابتلا به کرونا کمک نمی کند.

هشدار وزارت بهداشت فرانسه: کوکائین، ویروس کرونا را از بین نمی برد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، با شیوع ویروس کرونا، دولت فرانسه به شهروندان خود هشدار داد که استفاده از ماده مخدر کوکائین به آنها در جلوگیری از ابتلا به کرونا ویروس کمکی نمی کند.

بنا به گزارش روزنامه انگلیسی ایندیپندنت، وزارت همبستگی و بهداشت فرانسه با انتشار یک پیام در صفحه توییتر ضمن هشدار درباره استفاده از ماده مخدر کوکائین بیان نمود: خیر، کوکائین از شما در مقابل کووید-19 محافظت نمی کند. این یک ماده مخدر اعتیادآور است که عوارض جانبی و مضر جدی را ایجاد می کند.

وزارت بهداشت فرانسه این بیانیه هشدار آمیز را به همراه لینک صفحه اطلاعات مربوط به کرونا در وب سایت دولت فرانسه، در صفحه توییتر خود قرار داده بود.

طبق این گزارش، این یکی از چندین پست رسمی وزارت بهداشت فرانسه با هدف جلوگیری و مقابله با انتشار اطلاعات نادرست و جعلی است. یکی دیگر از توصیه های اخیر وزارت بهداشت فرانسه در روزهای اخیر شامل این هشدار بوده است که اسپری کردن الکل یا کلر به پوست خود، موجب از بین رفتن ویروس هایی نمی شود که وارد بدن شما شده است.

وزارت بهداشت فرانسه همچنین به شهروندان خود اطمینان داد که ویروس کرونا از طریق نیش پشه قابل انتقال نیست و اینکه مواد ضدعفونی کننده دست موجب سرطان نمی شود.

بنا به گزارش ایندیپندنت، هشدار وزارت بهداشت فرانسه در خصوص مصرف کوکائین ظاهراً در واکنش به یکسری از پست هایی بوده است که در فضای مجازی پخش شده و از جانب پزشکان به دیگران توصیه می کند که مصرف کوکائین موجب از بین رفتن ویروس کرونا می شود.

وزارت بهداشت فرانسه روز گذشته (سه شنبه) تأیید کرد که شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به یکهزار و 606 نفر افزایش یافته است و تعداد قربانیان این ویروس به 30 نفر رسیده است و همین مسئله نگرانی را در بین شهروندان فرانسوی افزایش داده است.

دولت فرانسه روز یکشنبه هفته جاری، تجمعات بیش از یک هزار نفر را در این کشور ممنوع کرده است.

گزارش ها حاکی از آن است که فرانسه بعد از ایتالیا و اسپانیا، بیشترین آمار مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا در اروپا را دارا است.

م

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 13760

به "هشدار وزارت بهداشت فرانسه: کوکائین، ویروس کرونا را از بین نمی برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار وزارت بهداشت فرانسه: کوکائین، ویروس کرونا را از بین نمی برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید