والیبال ساحلی زیر 19 سال ایران جهانی شد

به گزارش مجله سلو بلاگ، تهران (پانا) - تیم های والیبال ساحلی زیر 19 سال ایران با صعود به جمع هشت تیم برتر مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی آسیا، سهمیه رقابت های جهانی دریافت کردند.

والیبال ساحلی زیر 19 سال ایران جهانی شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله مقدماتی سومین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر 19 سال آسیا که از روز شنبه در تایلند شروع شده است، امروز (دوشنبه) به سرانجام رسید.

پس از سرانجام مرحله مقدماتی، هشت تیم از کشورهای تایلند (سه تیم)، ایران (دو تیم)، قزاقستان (دو تیم) و استرالیا به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند و با توجه به اینکه کشور تایلند میزبان رقابت های دنیای است، پنج تیم دیگر سهمیه مسابقات دنیای دریافت کردند.

بدین ترتیب تیم والیبال ساحلی الف ایران (ابوالحسن خاکی زاده - علی قربان پسندی) که در گروه خود صدرنشین شده بود، به جدول اصلی مسابقات دنیای راه یافت.

تیم والیبال ساحلی ب ایران هم (آرمین کمی- امیررضا زمانی) که در گروه A مرحله مقدماتی این رقابت ها، در صندلی دوم نهاده شد و سهمیه دنیای را در جدول مقدماتی مسابقات دریافت کرد.

بعلاوه قرعه کشی مرحله دوم مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان زیر 19 سال آسیا برگزار گردید و تیم های الف و ب ایران حریفان خود را شناختند.

تیم ایران ب ساعت 14 به وقت تایلند (11 و 30 به وقت تهران) به مصاف قزاقستان یک می رود و تیم ایران الف از ساعت 16 به وقت تایلند (13 و 30 دقیقه به وقت تهران)، برابر تایلند سه صف آرایی خواهد نمود.

کشور تایلند میزبان مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر 19 و 21 سال دنیا هم است که این رقابت ها در رده سنی زیر 19 سال از 23 تا 28 شهریورماه و در رده سنی زیر 21 سال از دوم تا هفتم مهرماه امسال در شهر Roi Et برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 26 تیر 1400 بروزرسانی: 26 تیر 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 33514

به "والیبال ساحلی زیر 19 سال ایران جهانی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والیبال ساحلی زیر 19 سال ایران جهانی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید