واکنش اردوغان به طرح تحریمی سناتور آمریکایی

به گزارش مجله سلو بلاگ، رئیس جمهور ترکیه به طرح تحریمی یک نماینده مجلس سنای آمریکا علیه ترکیه بعد از عملیات این کشور در شمال سوریه واکنش نشان داد.

واکنش اردوغان به طرح تحریمی سناتور آمریکایی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه بامداد پنجشنبه به نقدها تند لیندسی گراهام، نماینده مجلس سنای آمریکا به عملیات ترکیه در شمال سوریه واکنش نشان داد.

اردوغان گفت:این مرد صادق نیست. او در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل خواستار ملاقات با من شد. به او وقت ملاقات دادم. با او در مجموعه ریاست جمهوری در ترکیه هم دیدار کردم. به او درباره مبارزاتمان علیه PYDYPG گفتم. آنها درباره خیلی چیزها، هیچ چیزی نمی دانند. از تونل های تروریست ها خبر ندارند. وقتی برگشت مقالاتی داشت مبنی بر اینکه اینها تروریست هستند و ارتباطی با کردها ندارند. حالا دارند بیانیه های عجیب غریب می دهد و ترامپ را تحت فشار قرار می دهد.

اردوغان افزود: مجبورم این رو بگویم. وقتی که ترامپ با من بود، با او تماس گرفت. ترامپ هنگام این تماس داخل هواپیما بود و داشت برای کارزار انتخاباتی به هیوستون پرواز می کرد. البته من با ترامپ صحبت کردم. گفت امروز برمی گردم و فردا ملاقات می کنیم. بعد از آن ملاقات هایی با ترامپ داشتیم و حالا گراهام دارد این حرف ها را می زند. قابل قبول نیستند. اگر با صداقت سیاست ورزی کنید دستاورد خواهید داشت، اگر نه، دوستانتان را از دست می دهید.

در حال تکمیل...

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 27 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 9378

به "واکنش اردوغان به طرح تحریمی سناتور آمریکایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش اردوغان به طرح تحریمی سناتور آمریکایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید