وزیر خارجه لهستان با ظریف ملاقات کرد

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران،یاتسک چاپوتوویچ وزیر امور خارجه لهستان بعدازظهر امروز (یک شنبه) در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ با محمدجواد ظریف ملاقات و تبادل نظر کرد.

وزیر خارجه لهستان با ظریف ملاقات کرد

طرفین در این ملاقات، در خصوص موضوعات مختلف از جمله برجام، تعهدات اروپا در قبال توافق هسته ای، اقدامات ایران در این چارچوب و همچنین امنیت منطقه مصاحبه وتبادل نظر کردند.

لازم به ذکر است، وزیر امور خارجه کشورمان که پنج شنبه شب برای شرکت در پنجاه و ششمین کنفرانس امنیتی مونیخ به آلمان سفر نموده بود با همتایان خود از کویت، اسلوونی، چین، روسیه، آلمان، فرانسه، ژاپن، عمان، کرواسی، فنلاند، جمهوری چک، واتیکان، کانادا، ترکیه، اوکراین و اسپانیا، نخست وزیران کانادا و اقلیم کردستان عراق، گروه الدرز (ریش سپیدان سازمان ملل متحد)، اعضای شورای روابط خارجی اتحادیه اروپا و گروه اقدام بحران ملاقات و مصاحبه کرد.

ظریف همچنین پیش از سخنرانی خود در پنل تخصصی در خصوص تنش زدایی در خلیج فارس، در نشستی با حضور وزرای خارجه کشورهای مرتبط با سقوط هواپیمای اوکراینی حضور یافت و از آمادگی ایران برای همکاری در فرایند تحقیقات و یاری به التیام آلام بازماندگان اطلاع داد.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 14588

به "وزیر خارجه لهستان با ظریف ملاقات کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر خارجه لهستان با ظریف ملاقات کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید