وضعیت پرسپولیس این فصل متفاوت است، باید بازهم فینالیست شوند

به گزارش مجله سلو بلاگ، محمدرضا زادمهر در مصاحبه با خبرنگاران، درباره احتمال موفقیت پرسپولیس با توجه به لیست قطعی بازیکنان این تیم در نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر گفت: کالدرون بهترین فردی است که می تواند نقاط ضعف پرسپولیس را تشخیص داده و طبق همان هم بازیکن بگیرد.

وضعیت پرسپولیس این فصل متفاوت است، باید بازهم فینالیست شوند

این کارشناس فوتبال ادامه داد: مهم ترین نکته ای که در لیست پرسپولیس قابل اتکاست ماندن بازیکنان اصلی این تیم است. ضمن اینکه بازیکنان جدید نظیر کنعانی زادگان و وحید امیری هم تجربه های بین المللی خوبی دارند که می توانند به پرسپولیس یاری نمایند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس از مقایسه ای که بین برانکو و کالدرون توسط طرفداران پرسپولیس انجام می گردد نیز صحبت کرد و گفت: طرفداران پرسپولیس دیگر از تیمی که مدام قهرمان لیگ برتر ایران می گردد توقع حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا دارند.

بازیکن پیشین پرسپولیس اظهار داشت: اکثر تیم های فعلی لیگ رجحان تغییرات زیادی داشته اند اما وضعیت پرسپولیس نسبت به آنها متفاوت است و این تیم می تواند با حفظ وضعیت موجود و با مدیریت فنی درست به قهرمانی های خود در این مسابقات ادامه دهد.

وی تاکید نمود: اینکه طرفداران بخواهند تاکتیک های برانکو را با افکار فنی کالدرون مقایسه نمایند اشتباه است. مهم نتیجه گیری تیم در بازی های فشرده ای که پیش رو دارد است.

زادمهر درباره پیش بینی خود از لیگ برتر نوزدهم اظهار داشت: من فکر می کنم لیگ برتر نوزدهم بسیار جذاب خواهد بود. همه تیم ها به نظرم از این فرصت خیلی خوب استفاده نموده اند و می توانند خودی نشان دهند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 6855

به "وضعیت پرسپولیس این فصل متفاوت است، باید بازهم فینالیست شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وضعیت پرسپولیس این فصل متفاوت است، باید بازهم فینالیست شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید