بازتاب برکناری احتمالی شفر از سمت سرمربی استقلال در رسانه اردنی

به گزارش مجله سلو بلاگ، تهران- خبرنگاران- تارنمای خبری البوابه اردن روز یکشنبه نوشت: قرارداد سرمربی آلمانی در خاتمه فصل آینده به اتمام می رسد و مدیران باشگاه استقلال در تلاشند تا با وی قطع همکاری نمایند.

بازتاب برکناری احتمالی شفر از سمت سرمربی استقلال در رسانه اردنی

به گزارش یکشنبه شب خبرنگاران، این رسانه اضافه کرد: براساس گزارش ها، وینفرد و پسرش ساشا الیور شفر که راهنمایی تیم استقلال را برعهده دارند تا خاتمه فصل از فعالیت های خود در این باشگاه تعلیق شدند.

تارنمای خبری البوابه ادامه داد: این در حالی است که فرهاد مجیدی که یکی از چهره های محبوب نزد طرفداران بوده و هم اکنون به عنوان دستیار شفر در این تیم فعالیت می نماید، قرار است راهنمایی استقلال را در بازی های باقی مانده این تیم در لیگ برتر ایران و لیگ قهرمانان آسیا عهده دار گردد.

البوابه نوشت: به دنبال شکست یک بر صفر شنبه شب استقلال مقابل پدیده رده پنجمی، امیدهای این تیم برای فتح عنوان قهرمانی لیگ برتر این کشور تقریبا از دست رفت، آبی ها هم اکنون با 50 امتیاز در رتبه سوم جدول رده بندی جای دارند و فاصله امتیازی آنها با حریف سنتی خود یعنی پرسپولیس صدرنشین 6 امتیاز است.

این رسانه اردنی اضافه کرد: علاوه بر این، تیم پایتخت نشین ایران از رقابت های جام حذفی این کشور کنار رفته و این در حالی است که با توجه به رده سوم آنها در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با 4 امتیاز، امیدهای این تیم برای صعود به مرحله حذفی این رقابت ها نیز کمرنگ به نظر می رسد.

شبد**1953**9122

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: ایرنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 4431

به "بازتاب برکناری احتمالی شفر از سمت سرمربی استقلال در رسانه اردنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازتاب برکناری احتمالی شفر از سمت سرمربی استقلال در رسانه اردنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید