پرسپولیس همچنان بهترین تیم فوتبال ایران

به گزارش مجله سلو بلاگ، تیم فوتبال پرسپولیس در تازه ترین رده بندی باشگاه های دنیا همچنان رتبه نخست ایران را در اختیار دارد.

پرسپولیس همچنان بهترین تیم فوتبال ایران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بر اساس تازه ترین رده بندی تیم های باشگاهی فوتبال دنیا که امروز (18 شهریور) از سوی سایت فوتبال دیتابیس اعلام شد، تیم فوتبال پرسپولیس تهران همچنان در رتبه نخست فوتبال باشگاهی ایران قرار گرفته است.

از سوی دیگر قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران با 1574 امتیاز و بدون تغییر نسبت به رده بندی هفته گذشته در رتبه هشتم قاره کهن ایستاده، اما با یک پله سقوط در سطح دنیای در صندلی 142 قرار گرفته است.

استقلال تهران هم با 1536 امتیاز مانند هفته گذشته همچنان در رتبه دوم فوتبال باشگاهی ایران و سیزدهم آسیا جای گرفته است. صندلی این تیم در سطح دنیای نیز تغییری نداشته و در همان رتبه 209 قرار گرفته است.

سپاهان اصفهان با 1483 امتیاز بدون تغییر نسبت به رده بندی پیشین، همچنان سومین تیم برتر فوتبال ایران است. این تیم بدون تغییر نسبت به هفته گذشته در رتبه بیست و چهارم آسیا ایستاده و در رده بندی دنیای نیز با 2 پله صعود در صندلی 336 دنیا قرار گرفته است.

در این رده بندی، تراکتور، فولاد خوزستان و شهرخودروی مشهد به ترتیب در رتبه های چهارم تا ششم فوتبال ایران جای گرفته اند.

ذوب آهن و صنعت نفت آبادان هم به ترتیب در رتبه هفتم و هشتم فوتبال باشگاهی ایران قرار دارند.

بر اساس این رده بندی در قاره آسیا صندلی پنج تیم برتر نسبت به رده بندی پیشین تغییری نداشته است. تیم الهلال عربستان با 1668 امتیاز صدرنشین است و تیم های چئونبوک موتورز کره جنوبی و الدحیل قطر به ترتیب با 1634 و1613 امتیاز در رتبه های دوم و سوم قاره کهن قرار دارند.

کاوازاکی فرونتاله ژاپن با 1608 امتیاز در رتبه چهارم قرار گرفته و تیم اولسان هیوندای کره جنوبی نیز با 1588 امتیاز در رتبه پنجم ایستاده است.

در رده بندی دنیای نیز صندلی 5 تیم اول جدول تغییری نداشته است و بایرن مونیخ، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا، با 2117 امتیاز مانند هفته گذشته در صدر جدول ایستاده است. پس از سرخپوشان آلمانی، لیورپول با 1976 امتیاز و پاری سن ژرمن هم با 1958 امتیاز به ترتیب در رتبه های دوم و سوم دنیا قرار دارند.

بر اساس این رده بندی منچسترسیتی در رتبه چهارم و رئال مادرید هم در رتبه پنجم قرار گرفته اند.

10 تیم برتر فوتبال باشگاهی دنیا:

بایرن مونیخ

لیورپول

پاری سن ژرمن

منچسترسیتی

رئال مادرید

بارسلونا

اتلتیکو مادرید

اینتر میلان

سویا

آتالانتا

بی نهایت اس ام اس: اس ام اس عاشقانه، جدید، خنده دار

صبح مهریز: مجله فروش و راهکارهای بازاریابی مدرن و دیجیتالی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 22279

به "پرسپولیس همچنان بهترین تیم فوتبال ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس همچنان بهترین تیم فوتبال ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید