چشم بادامی ها در بورس

به گزارش مجله سلو بلاگ، لژیونرهای چشم بادامی قاره سبز این روزها مشتریان پر و پا قرصی دارند.

چشم بادامی ها در بورس

به گزارش خبرنگاران ، لژیونرهای آسیایی در قاره سبز خوش می درخشند. آنهایی که اگرچه نسبت به لژیونرهای سایر قاره ها به ویژه قاره سیاه در اقلیت هستند اما تک ستاره هایی که در آسمان اروپا سو سو می زنند، سبب شده تا فوتبال آسیا نیز از این مارکت پرستاره سهمی هرچند اندک داشته باشد. در این میان این مارکت تقریبا به چشم بادامی ها تعلق دارند. اگرچه روزگاری ستاره های ایرانی نیز در صدر این لیست جای ثابتی برای خود داشتند اما با انتها عصر طلایی ابرستاره ها، دیگر از ایران تقریبا هیچ چهره مهمی در لیگ های بزرگ اروپا دیده نمی گردد و این بازار دربیت در تیول ستاره های چشم بادامی است.

سون هیونگ مین از کره جنوبی و شینجی کاگاوا از ژاپن بی تردید مهمترین ستاره های آسیایی شاغل در اروپا هستند. سون که در لیگ جزیره و در ترکیب تاتنهام غوغا نموده و کاگاوا نیز در بوندس لیگا و ترکیب دورتموند می درخشد. با این وجود خبرها حاکی از آن است که این دو ستاره بزرگ آسیایی سودای یک ماجراجویی دیگر را در سر دارند.

سون هوینگ مین در رادار بایرن مونیخ قرار گرفته است و ظاهرا اف.ث هالیوود بوندس لیگا این ستاره چشم بادامی را به شدت زیر نظر گرفته. مهاجم تیم ملی کره جنوبی که سابقه حضور در فوتبال آلمان را دارد، در سال های 2010 تا 2013 برای هامبورگ و 2013 تا 2015 برای بایرلورکوزن در لیگ ژرمن ها بازی نموده و درخشش در این دو تیم سبب کوچ او به تاتنهام شد و حالا قهرمان سنتی آلمان قصد داد تا دوباره او را به بوندس لیگا بازگرداند. مونیخی ها برای آینده به فکر جانشینی ریبری و روبن هستند و در این مسیر چشم به سون دوخته اند اگرچه مهاجم کره ای تا تا سال 2023 با تاتنهام قرارداد دارد.

شینجی کاگاوا هافبک دورتموند دیگر ستاره ایست که سودای جدایی از تیمش را دارد. هافبک 29 ساله پس از درخشش در دورتموند، راهی منچستریونایتد شد ولی در این تیم نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و انتها به دورتموند بازگشت. پس از مصدومیت سنگینی که فصل گذشته گریبانگیر او شد، در این فصل او تنها در 2 بازی برای تیمش به میدان رفته است. حال او از آرزوهایش برای پیوستن به اسپانیا و حضور در این لیگ اطلاع داد. او گفت: دوست دارم هر چه زودتر شرایط فعلی را حل کنم. یک راه این است که تیم را عوض کنم، می خواهم محیط و چالش هایم عوض گردد. من در دورتموند و منچستریونایتد بازی نموده ام، بدون توجه به اینکه به چه کشوری بروم، ترسی در من نخواهد بود. من همیشه به اسپانیا و شرایط حضور در این لیگ فکر می کردم. بدون اینکه در اسپانیا بازی نموده باشم، نمی توانم بازنشسته شوم. این مهم ترین چالش زندگی ورزشی من است.

کاگاوا در دو دوره، 216 بازی برای دورتموند انجام داده و تا سال 2020 با این تیم قرار داد دارد. کاگاوا از زمانی که لوسین فاوره در تابستان امسال سکان زنبورها را برعهده گرفت، به بازیکنی نیمکت نشین تبدیل شده است. لژیونر ژاپنی که زمانی یکی از ارکان اصلی تیم مشکی و زردپوش بود، اکنون فقط نظاره گر بازی های تیمش است. همین مساله باعث ناراحتی وی شده تا جایی که بحث انتقالش را به تیمی دیگر مطرح نموده است. برخی رسانه ها عنوان کردند او در فهرست خرید زمستانی تیم اشتوتگارت است، اما کاگاوا قصد دارد به تیمی از لالیگا ملحق می گردد.

12

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 2050

به "چشم بادامی ها در بورس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چشم بادامی ها در بورس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید