پلیس فرانسه تاکسی پرنده با سرعت غیرمجاز را متوقف کرد

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از فیوچریسم، استارت آپ فرانسوی سی بابل(Seabubbles)اخیرا تاکسی پرنده خودران را آزمایش نموده است. این تاکسی برقی که بالای سطح آب پرواز می نماید در رودخانه سن آزمایش شد اما پلیس مجبور شد به دلیل سرعت غیر مجاز آن را متوقف کند.

پلیس فرانسه تاکسی پرنده با سرعت غیرمجاز را متوقف کرد

آندرس برینگدال یکی از موسسان این استارت آپ می گوید: تاکسی خودران ما با سرعت 30 کیلومتر برساعت حرکت می کرد. البته متوسط سرعت حرکت در رودخانه 12کیلومتر برساعت است. بنابراین پلیس تاکسی را متوقف و مدارک را بازرسی کرد تا همه چیز مطابق قانون باشد.

استارت آپ فرانسویسی بابل میخواهد این تاکسی پرنده خودران را در 2020 میلادی در شهرهای آمریکا، فرانسه و هلند عرضه کند. جالب آنکه تاکسی مذکور نیز بابل(Bubbble)نام دارد.

پس از عرضه این تاکسی خودران، افراد می توانند با استفاده از یک اپلیکیشن آن را سفارش دهند. در مرحله بعد مسافران در اسکله سوار تاکسی خودران می شوند. این اسکله مخصوص مجهز به پنل های خورشید، ژنراتورهای زیرآبی و توربین های بادی است تا انرژی مورد احتیاج برای شارژ باتری تاکسی ها را فراهم نمایند.

به گفته این استارت آپ، تاکسی های خودران هیچ گونه موج، سروصدا یا گازهای گلخانه ای منتشر نمی نمایند. به همین دلیل جایگزینی مناسب برای وسایل نقلیه ای هستند که با سوخت فسیلی حرکت می نمایند.

علاوه بر آن، با راه اندازی سرویس این تاکسی های خودران از ترافیک خیابان ها و رودخانه های شهری کاسته می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 8632

به "پلیس فرانسه تاکسی پرنده با سرعت غیرمجاز را متوقف کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلیس فرانسه تاکسی پرنده با سرعت غیرمجاز را متوقف کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید