پیشرفته ترین سیستم پارک اتوماتیک خودرو در اتومبیل های مرسدس بنز

به گزارش مجله سلو بلاگ، مرسدس بنز با همکاری شرکت بوش سیستم پارک اتوماتیک جدید و پیشرفته ای را در خودروهای خود تعبیه نموده است.

پیشرفته ترین سیستم پارک اتوماتیک خودرو در اتومبیل های مرسدس بنز

به گزارش خبرنگار ، تعدادی از خودروسازان مطرح دنیا بر روی فناوری پارک اتوماتیک کار می نمایند و بعضی از آن ها این سیستم را اتومبیل های خود به کارگیری نموده اند. حال شرکت دایملر و بوش با همکاری یکدیگر فناوری جدید و پیشرفته با نام Automated Valet Parking را برای پارک اتوماتیک روی خودروهای بنز به وجود آورده اند.

تلفیق جذابیت و قدرت در خودروی Mercedes-AMG GLC 2020 +تصاویر

پارگینک موزه مرسدس بنز در شهر اشتوتگارت آلمان به محلی برای عرض اندام و نمایش سیستم بسیار بیشرفته پارک اتوماتیک خودروهای مرسدس بنز تبدیل شده است. صاحبان خودروهای مرسدس بنز می توانند از این پس تنها با استفاده از گوشی هوشمند خود به راحتی اتومبیل خود را پارک نمایند. در واقع راننده پس از پیاده شدن از خودرو تنها با لمس صفحه نمایش تلفن همراه خود در اپلیکیشن مربوط به سیستم Automated Valet Parking با خیالی آسوده وظیفه پارک اتومبیل را به عهده خود آن می گذارد.

استاندارترین سیستم پارک اتوماتیک خودرو روی اتومبیل های مرسدس بنز

خودرو مجهز شده به فناوری Automated Valet Parking با استفاده از الگوریتم های پیچیده ای جهت حرکت خود را انتخاب نموده و با ادامه حرکت در پارگینگ جای پارک مناسب را یافته و در بهترین محل توقف می نماید. شاید این فرایند در ابتدا ساده و قدیمی به نظر برسد ولی باید دانست تمامی محیط این پارکینگ به یاری شرکت بوش به سنسورهای ارتباط با خودرو مجهز شده است تا هدایت مناسب را به اتومبیل بدهد. علاوه بر این ها اتومبیل مرسدس با تجهیز شدن به سنسورهای زیادی در بدنه بیرونی خود تمامی موانع را تشخیص داده و در مواقع لازم سرعت خودرو را کم نموده و یا آن را متوقف می نماید.

در زمان برگشتن راننده و سایر سرنشینان به پارگینگ خودرو ضمن راتبط با تلفن همراه صاحب خود به سرعت محل حضور آن ها را تشخیص داده و به سمت آن ها می رود. پروژه مشترک دایملر و بوش از سال 2015 میلادی شروع شد. بعد از آمده سازی زیر ساخت های مناسب و لازم در پارگینگ موزه مرسدس بنز در اواخر سال 2018 ملادی سیتم بار اتوماتیک Automated Valet Parking در این محیط مورد آزمایش قرارر گرفت.

مدیران مرسدس بنز رضایت خود از پروژه جدید این شرکت اعلام کردند و امیدوارند به زودی فناوری پارک اتوماتیک Automated Valet Parking در محل ها و اتومبیل های بیشتری به کارگیری گردد.

در ادامه فیلمی از پارک اتوماتیک خودرو مرسدس بنز مشاهده می کنید:

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 6815

به "پیشرفته ترین سیستم پارک اتوماتیک خودرو در اتومبیل های مرسدس بنز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشرفته ترین سیستم پارک اتوماتیک خودرو در اتومبیل های مرسدس بنز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید