چرا همه مشمولان، یارانه 22 بهمن را نگرفتند؟

به گزارش مجله سلو بلاگ، تجارت نیوز نوشت: قرار بود تا ساعت 24 روز گذشته پنجشنبه، یارانه 100 هزار تومانی 22 بهمن ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز گردد. آیا واریزی ها تمام شده یا ادامه دارد؟

چرا همه مشمولان، یارانه 22 بهمن را نگرفتند؟

مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها در روز گذشته از واریز یارانه 22 بهمن اطلاع داد. بنا به این دستور، قرار شد یارانه 100 هزار تومانی به مناسبت 22 بهمن ماه به حساب سرپرستان خانوار چهار دهک از جامعه واریز گردد. طبق اعلام دولت، قرار بود این یارانه در ساعت 24 روز پنجشنبه 21 بهمن ماه به حساب این چهار دهک واریز گردد.

سوال یارانه بگیران این است که آیا واریز یارانه 22 بهمن تمام شد و همه مشمولان یارانه خود را دریافت نموده اند یا واریزی ها ادامه دارد؟

پیگیری ها از سازمان هدفمندسازی یارانه حاکی از این است که دستور پرداخت این یارانه به بانک های عامل داده شده است. در واقع این یارانه به شماره حسابی از سرپرست خانوار واریز می گردد که برای دریافت یارانه ثبت شده است.

در واقع بانک محل حساب یارانه بگیران وظیفه واریز یارانه 22 بهمن را بر عهده دارد، به همین دلیل ممکن است که بعضی از بانک ها این واریزی را با تاخیر انجام دهند.

این تاخیر ممکن است امروز نیز ادامه داشته باشد و با آغاز کار رسمی بانک ها از شنبه واریزی ها انجام گردد؛ بنابراین کسانی که خود را مشمول دریافت این یارانه می دانند تا سرانجام وقت کاری فردا نیز صبر نمایند.

آنطور که مسئولان می گویند این چهار دهک را وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی براساس شاخص های حقوق و دستمزد شناسایی نموده است که حدود 32 میلیون نفر برآورد می گردد.

این یارانه به چهار دهک اول جمعیت تعلق می گیردد و شامل همه یارانه معیشتی بگیران نمی گردد.

تعداد کسانی که یارانه معیشتی بنزین دریافت می نمایند 60 میلیون نفر است که هفت دهک از جمعیت کشور را شامل می گردد. اما برای واریز یارانه 22 بهمن دولت جامعه هدف را چهار دهک اعلام نموده است.

تعداد کسانی که یارانه 22 بهمن می گیرند حدود 32 میلیون نفر است؛ بنابراین 28 میلیون نفر از کسانی که یارانه بنزین دریافت می نمایند، یارانه 100 هزار تومانی 22 بهمن ماه را دریافت ننموده اند.

منبع: فرارو
انتشار: 7 فروردین 1401 بروزرسانی: 7 فروردین 1401 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 41674

به "چرا همه مشمولان، یارانه 22 بهمن را نگرفتند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا همه مشمولان، یارانه 22 بهمن را نگرفتند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید