چهاردهمین روز بستری مدیر فنی تیم ملی هندبال زنان در بیمارستان اردن

به گزارش مجله سلو بلاگ، عزت الله رزمگر مدیرفنی تیم ملی هندبال زنان همچنان به علت ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان اردن بستری است.

چهاردهمین روز بستری مدیر فنی تیم ملی هندبال زنان در بیمارستان اردن

به گزارش خبرنگاران، تست PCR کادر فنی تیم ملی هندبال زنان ایران در چهار بازی آخر از رقابت های قهرمانی آسیا اردن مثبت شد. عزت الله رزمگر مدیر فنی تیم به علت شدت بیماری در بیمارستان بستری شد و امروز چهاردهمین روزی است که او در بیمارستان به سر می برد.

خدیجه قانع مربی تیم ملی و نشمین شافعیان مشاور فنی تیم هم تستشان مثبت بود و حتی آنها نتوانستند با تیم ملی به ایران بازگردند. به گفته نایب رئیس زنان فدراسیون هندبال آنها دیروز دوشنبه یعنی یک روز بعد از بازگشت تیم ملی با منفی شدن تست PCR به ایران بازگشتند.

بعلاوه صونا بیداد هم بازیکن تیم ملی تست کرونایش حین مسابقات قهرمانی آسیا مثبت شد و چند روزی در بیمارستان بستری بود. او با منفی شدن تست PCR امروز سه شنبه به ایران بازگشت.

عزت الله رزمگر مدیر فنی تیم ملی هندبال زنان که همچنان در بیمارستان اردن بستری است در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: وارد چهاردهمین روز طاقت فرسای بستری در بیمارستان اردن شدم. هنوز هم باید بستری باشم.

عزت الله رزمگر با بهبود حالش و بعد از منفی شدن تست PCR می تواند به ایران بازگردد.

افسانه دهقانی نایب رئیس زنان فدراسیون هندبال در این خصوص به خبرنگاران گفت: تست PCR خانم قانع و شافعیان روز گذشته منفی شد و آنها دوشنبه به ایران آمدند. صونا بیداد هم امروز سه شنبه تستش منفی شد و به ایران آمد. اما عزت الله رزمگر همچنان در بیمارستان بستری است.

مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا از 24 شهریور تا 3 مهر به میزبانی اردن انجام شد. تیم ملی زنان ایران به مقام چهارم این مسابقات رسید و برای اولین بار در تاریخ هندبال زنان ایران به مسابقات جهانی راه یافت. تیم ملی هندبال زنان ایران 4 مهر بدون کادر فنی و یک بازیکن به ایران بازگشت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 36721

به "چهاردهمین روز بستری مدیر فنی تیم ملی هندبال زنان در بیمارستان اردن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهاردهمین روز بستری مدیر فنی تیم ملی هندبال زنان در بیمارستان اردن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید