چیزهایی که باید در خصوص شیرآلات آشپزخانه بدانید!

به گزارش مجله سلو بلاگ، شیرآلات آشپزخانه ارزش آن را دارد که برای آنالیز صحیح آن کمی وقت بگذارید؛ زیرا مواردی هستند که تقریباً هر روز و در چندین نوبت از آن استفاده خواهید کرد. شیرآلات انواع مختلفی دارند که باید بنا به نیازهای شستشویی آن ها را در نظر داشته باشید. شیر چشمی آشپزخانه، برای زمان هایی که دستانتان کثیف است، بسیار مناسب می باشد.

چیزهایی که باید در خصوص شیرآلات آشپزخانه بدانید!

در هنگام انجام به روزرسانی آشپزخانه که می تواند زندگی روزانه شما را تحت تأثیر زیادی قرار دهد، صرف نظر از بودجه، شیرآلات آشپزخانه خود را به چه شکلی انتخاب می کنید؟

بیشتر افراد شیرآلات جدید را بر اساس شکل، سبک، رنگ و شکل و اندازه آن انتخاب می نمایند. اما به عقیده کارشناسان بازسازی دکوراسیون، انتخاب و سرمایه گذاری روی شیرآلات آشپزخانه به مواردی بیشتر از آنچه ذکر شد، احتیاج دارد.

اگر شما تا به امروز شیرآلات خود را بر اساس این معیارها انتخاب نموده اید، ممکن است تا به امروز متوجه شده باشید که در طولانی مدت با صرف نظر از ظاهر، همواره بهترین عملکرد به دست نمی آید. شیرآلات آشپزخانه ارزش آن را دارد که برای آنالیز صحیح آن کمی وقت بگذارید؛ زیرا مواردی هستند که تقریباً هر روز و در چندین نوبت از آن استفاده خواهید کرد. بنابراین ارزش این را دارد که در خصوص یک عنصر تزئینی و کاربردی، کمی تحقیق و آنالیز کنید و بیشتر وقت بگذارید. برای یاری به درک بهتر شما، در ادامه انواع مختلفی از شیرآلات که باید در نظر داشته باشید، ذکر شده است.

خرید 40 مدل ساعت اتاق کودک با قیمت مناسب + کیفیت عالی

انواع مختلف شیرآلات آشپزخانه

به سمت پایین: یک شیر آب کشویی، دارای یک لوله است که مستقیماً به داخل سینک ظرفشویی راهنمایی می گردد. می توانید آن را پایین کشیده و به راحتی ظروف و سبزیجات را بشویید. این نوع شیرآلات آشپزخانه به شما این امکان را می دهند که مستقیماً هر آنچه را که در دست دارید بشویید.

رو به بیرون: شیر خروجی مستقیماً به سمت شما کشیده می گردد و می توان از آن به همان روشی استفاده کرد که مستقیماً همه چیز را خیس می نماید. این مدل، کوچک تر از شیرآلات آشپزخانه رو به بیرون هستند و برای فضاهای کوچک تر مناسب می شوند.

تک دستگیره: شیر آبی مانند این، از یک اهرم استفاده می نماید که می توانید با جا به جا کردن آن، آب گرم یا خنک را تجربه کنید. این نمونه از شیرآلات بسیار رایج است؛ بنابراین احتمالاً قبلاً با این شیرهای آشپزخانه کلاسیک روبرو شده اید.

دو دستگیره ای: یکی از متداول ترین طراحی شیرآلات آشپزخانه سنتی، نمونه های دارای دو دسته است. یکی برای کنترل جریان آب گرم و دیگری برای کنترل جریان آب سرد. امروزه کمتر رایج است؛ زیرا کنترل جداگانه این دو دسته دشوارتر است.

طراحی های تکمیلی شیرآلات آشپزخانه

طراحی تجاری: این طراحی بلندتر و بسیار انعطاف پذیرتر است و ایده شیرهای کشویی رو به پایین و رو به بالا نیز از این طرح ها ایجاد می گردد. اگر ظرف های زیادی برای شستن داشته باشید عالی هستند؛ اما همواره شیک ترین طرح شیرآلات نخواهند بود.

اسپری (پاشش) جداگانه: این جایی است که شما یک شیر آب معمولی دارید، مثلا تک دسته یا دو دسته، اما آن را با عملکرد اسپری جداگانه جفت می کنید.

ردیاب حرکت یا چشمی: یک شیر آب با یک ردیاب حرکت به شما امکان می دهد تا بدون لمس، آن را خاموش و روشن کنید. اگر دستانتان کثیف است و به آلودگی ها اهمیت می دهید، این طراحی مناسب خواهد بود. شیرآلات آشپزخانه چشمی اغلب در آشپزخانه های مدرن تر ظاهر می شوند.

41 مدل لوستر اتاق کودک با بهترین کیفیت و قیمت عالی + خرید

شیرآلات آشپزخانه مدل Delta Faucet 9178t-Ar-Dst

طراحی Delta Faucet 9178t-Ar-Dst، هنگام انتخاب شیرآلات آشپزخانه مدرن بسیار چشمگیر است. از فولاد جامد ساخته شده و با در نظر دریافت همه عملنمودها، کاملاً زیبا طراحی شده است. در چندین گزینه روکش نیز وجود دارد. برای استفاده، آن را لمس می کنید تا باز و بسته گردد، بنابراین می توانید با بازوی خود شیر آب را جا به جا کنید تا آب به جریان بیفتد (برای زمان هایی که دستتان چرب و کثیف است). همچنین به اندازه کافی هوشمند است که بداند برای تنظیم جهت جریان یا دما به آن دست می زنید.

این طراحی پس از 4 دقیقه خاموش شده تا در مصرف آب صرفه جویی گردد. (اگر بچه دارید، بسیار مناسب است). رنگ چراغ LED با دمای آب تغییر می نماید تا به شما اطلاع دهد اکنون در چه وضعیتی قرار گرفته است و همچنین با کم شدن شارژ، یک اعلان باتری ساده نیز دارد. بهترین نکته در خصوص این شیرآلات آشپزخانه این است که، شما می توانید به راحتی عملکرد جریان و اسپری آب را تنظیم نموده و همراه با فناوری کاهش پاشش، شستن ظروف را به عمل ساده تری تبدیل کنید. با این حال، یکی از انواع شیرآلات گران قیمت آشپزخانه در بازار است.

40 مدل جعبه اسباب بازی با قیمت مناسب و کیفیت عالی + خرید

منبع: اتاق
انتشار: 4 آذر 1399 بروزرسانی: 4 آذر 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 23988

به "چیزهایی که باید در خصوص شیرآلات آشپزخانه بدانید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چیزهایی که باید در خصوص شیرآلات آشپزخانه بدانید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید