کاهش سن ثبت نام برای تزریق واکسن در بیشتر استان ها

به گزارش مجله سلو بلاگ، تهران (پانا) - حداقل سن ثبت نام برای تزریق واکسن در بیشتر استان ها در سامانه نوبت دهی salamat.gov.ir کاهش یافت.

کاهش سن ثبت نام برای تزریق واکسن در بیشتر استان ها

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، از هم اکنون، افراد طبق گروه های سنی زیاد می توانند به سامانه نوبت دهی واکسیناسیون مراجعه و زمان و محل دریافت واکسن را انتخاب نمایند.

بر این اساس متولدان 1383 و قبل از آن در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، گلستان، لرستان، همدان و یزد می توانند در سامانه ثبت نام نمایند.

بعلاوه متولدان 1378 و قبل از آن در استان های بوشهر و هرمزگان؛ متولدان 1375 و قبل از آن در استان مرکزی، متولدان 1370 و قبل از آن در استان کهگیلویه و بویراحمد و متولدان 1368 و قبل از آن، و بعلاوه متولدین 1 مهر 1382 تا 1 مهر 1383 در استان های گیلان و مازندران می توانند در سامانه نوبت دهی ثبت نام نمایند.

طبق اعلام وزارت بهداشت، برای ثبت نام در هیچ استانی، احتیاج به داشتن پرونده بهداشتی نیست.

وزارت بهداشت بعلاوه از مردم عزیز صمیمانه تقاضا کرد که برای جلوگیری از ازدحام، معطلی و احتمال انتقال بیماری، قبل از مراجعه به مراکز واکسیناسیون حتما از سامانه نوبت بگیرند.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 36239

به "کاهش سن ثبت نام برای تزریق واکسن در بیشتر استان ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش سن ثبت نام برای تزریق واکسن در بیشتر استان ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید