گلکسی A53 5G با شارژر سریع 25 واتی در FCC دیده شد

به گزارش مجله سلو بلاگ، سامسونگ به احتمال بسیار فراوان در همین سه ماه یا سه ماه دوم قرار است از گوشی گلکسی A53 5G رونمایی کند. محصولی که به تازگی شاهد حضور آن در وب سایت FCC بودیم.

گلکسی A53 5G با شارژر سریع 25 واتی در FCC دیده شد

حدود دو هفته پیش بود که تصویری از گوشی میان رده نو سامسونگ یعنی گلکسی A53 5G به بیرون درز کرد. از آنجایی که این گوشی تأییده وب سایت TENNA را هم دریافت کرد، مشخصات آن هم تا حد زیادی برایمان فاش شد اما یک سری جزئیات باقی ماند که به لطف وب سایت FCC، امروز از آن باخبر شدیم. طبق اطلاعات منتشر شده، این گوشی قرار است با شارژر 25 واتی سریع راهی بازار شود که در حال حاضر دومین شارژر پرسرعت سامسونگ بعد از نمونه 45 واتی به شمار میرود.

در وب سایت FCC و همچنین دفتر خبرگزاری ملی و مخابرات تایلند (NBTC)، گلکسی A53 5G با شماره مدل SM-A536E/DS دیده شده است. بنابراین می توان مطمئن بود مشخصات یادشده مربوط به همین گوشی است. طبق اطلاعات منتشر شده از طریق FCC، این گوشی از قابلیت 5G و NFC هم بهره می برد و شماره مدل شارژر آن هم EP-TA80 است. این شماره مدل همان شارژر 25 واتی سامسونگ است که به احتمال بسیار فراوان درون جعبه هم واقع شده است. معمولا گوشی های بالارده هستند که درون جعبه آن ها شارژر قرار ندارد و تا به امروز ندیده ایم که محصول میان رده بدون شارژر راهی بازار شود.

با توجه به اطلاعاتی که از طریق وب سایت TENNA منتشر شد، گلکسی A53 5G قرار است با نمایشگری 6.46 اینچی با پنلی از نوع AMOLED و رفرش ریت 120 هرتز و وضوح 1080 × 2400 راهی بازار شود. قلب تپنده این محصول را تراشه نسبتا قدرتمند Dimensity 1200 با تراشه گرافیکی Mali G68 تشکیل می دهد که از هسته هایی از نوع Cortex-A78 و A55 بهره می برد. بنابراین می توان در انجام کارهای سنگین هم روی توانایی های آن حساب کرد. حتی در گوشی گیمینگ ردمی K40 هم از این پردازنده استفاده شده که نشان می دهد توانایی پردازشی و گرافیکی آن واقعا بالاست. البته شنیده بودیم این گوشی شاید در بازارهای مختلف با دو نوع تراشه راهی بازار شود. حال از این بابت خیلی مطمئن نیستیم.

روی پنل پشتی گوشی شاهد یک ماژول شبیه به ماژول گلکسی A52 5G هستیم که میزبان 4 دوربین است. دوربین اول 64 مگاپیکسلی اصلی است، دوربین دوم 12 مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین سوم و چهارم هم 5 مگاپیکسلی از نوع سنجش عمق و ماکرو هستند که کیفیت عکاسی و فیلم برداری آن ها به احتمال بسیار فراوان مشابه همان گلکسی A52 5G خواهد بود. دوربین سلفی هم سنسوری به بزرگی 32 مگاپیکسل دارد که از این حیث فرقی با مدل های قبل ندارد.

منبع تغذیه این مجموعه یک باتری 4860 میلی آمپر ساعتی است که با شارژر 25 واتی سریع می توان آن را در مدت زمان احتمالا 70 دقیقه شارژ کرد. اندروید 12 و سنسور اثرانگشت درون نمایشگر هم از دیگر مشخصات گلکسی A53 5G به حساب می آیند. همچنین این گوشی در دو مدل با ظرفیت حافظه داخلی و حافظه رم 8/128 و 8/256 گیگابایت در دسترس قرار خواهد گرفت.

گلکسی A53 5G تا به امروز در وب سایت های FCC، دفتر خبرگزاری ملی و مخابرات تایلند و TENNA حضور پیدا کرده و گواهی های لازم را هم دریافت کرد. همچنین شاهد حضور این محصول در گیک بنچ، BluetoothSIG و 3C نیز بودیم که نشان می دهد این گوشی قرار است به زودی رونمایی شود. البته گفته می شود این گوشی شاید در ابتدا در کشور آمریکا در دسترس قرار بگیرد اما با این حال هنوز چند ماهی تا رونمایی از آن زمان به جای مانده است، البته اگر زمان رونمایی گلکسی A52 5G را بخواهیم در نظر بگیریم، حدود 1 ماه تا رونمایی از A53 5G به جای مانده اما چون رونمایی از سری گلکسی S22 قرار است در ماه فوریه اتفاق بیفتد، شاید سامسونگ برای این گوشی های میان رده خود، تاریخ دیگری را برای رونمایی انتخاب کند. با این حال باید منتظر ماند و دید چه پیش می آید.

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 اسفند 1400 بروزرسانی: 17 اسفند 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 41653

به "گلکسی A53 5G با شارژر سریع 25 واتی در FCC دیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی A53 5G با شارژر سریع 25 واتی در FCC دیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید