10 عکس منظره

به گزارش مجله سلو بلاگ، در پایان سال هزاران عکاس , بهترین آثار خود را برای رقابت‌های مختلف ارائه می‌کنند . در میان صدها تصویر منظره شگفت‌انگیز , ما این ده عکس را انتخاب کرده‌ایم که طبیعت شگفت‌انگیز و سیاره زیبای ما را که بهترین هنرمند است را ثبت می‌کنند . از نظرات لذت ببرید !

10 عکس منظره

شیرین
پدر پدر عکاس این عکس زیبا را هنر جلبک‌ها نامید . این اثر طبیعی هنری در یک پارک طبیعی واقع در کادیث یافت شد . این یک چشمه را با جلبک نشان می‌دهد و دنیای رنگارنگ خودشان را ایجاد می‌کند .
نقطه شیب , جزیره جنوبی , نیوزیلند
جنوبی‌ترین نقطه نیوزیلند عمدتا ً برای گله گوسفند استفاده می‌شود . این زمین در واقع وحشی است : باده‌ای شدید از قطب جنوب تا 250 مایل را منفجر کرده و سپس به نقطه شیب برخورد می‌کنند. عکاس " لوک آستین " اثرات این هوای مخرب را ضبط کرده‌است .
پارک ملی کلمبیا , بریتیش کلمبیا , بریتیش کلمبیا , کانادا
کل پارک یک عقب‌نشینی طبیعی است که یک مکان میراث جهانی محسوب می‌شود . نهر سیلابی یک مکان بسیار خوش‌منظره است , که توسط کوهنوردان و همچنین عکاسان مورد علاقه است . پل ریسلینگ این ساختارهای یخ شگفت‌انگیز و کوهنوردان را دستگیر می‌کند و یک چالش برای صعود آن‌ها به دست می‌آورد .
پارک ملی شیلی , پارک ملی , استرالیای غربی
دومین پارک بزرگ در استرالیا با پنج سد بزرگ حکاکی شده و چاله‌های آب و آبشارها ایجاد می‌کند . این استخر زیبا در گلوگاه دره توسط عکاس مت محض به ثبت رسید .
دانشگاه ولز شمالی
پارک ملی زیباترین پارک ملی در ولز , بلندترین قله در ولز و انگلستان است . در این میان نادر خان , عکاس , دوچرخه‌سوار را که لبه آن توسط خورشید روشن می‌شود , دستگیر کرده‌است .
صحرای نامیب , نامیبیا ,
زمین‌های خشک و نمکی در صحرا هستند که اصلی‌ترین جاذبه کشور آفریقای جنوب غربی است که بخشی از پارک ملی صحرای نامیب است . عکاس : دنا آلن یک باد را که فقط در یک طرف تپه شنی می‌دمید .
استان رایس , یونان , چین , چین
این شهر که در امتداد رودخانه قرمز کشیده شده‌است , به خاطر نرده‌های برنجی خیره‌کننده آن شناخته شده‌است . این منطقه در فهرست میراث جهانی یونسکو در چین قرار دارد . این مکان دست‌نخورده توسط گردشگری , اعتبار خود را حفظ کرده‌است .
پارک ملی
عکاس : کابرال " کابرال " این مکان شگفت‌انگیز را که در این فلات یافت شده‌است , کشف کرده‌است , که گفته می‌شود این مکان بیست و چهار میلیارد ساله است ! این پارک در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده‌است . در عکس شما می‌توانید راه شیری شگفت‌انگیز و گل‌های وحشی را ببینید .
کوه لاجوردی , ژیان , چین .
این منطقه کوهستانی زیبا به قله‌های بلند پایه و خطرناک‌ترین مسیرهای پیاده‌روی در جهان مشهور است . عکاس فاین آرت , این نمای نفس‌گیر را به پرتگاه ثبت کرده‌است .
بولیوی , بولیوی .
فلات بالا منظره‌ای خیره‌کننده از فلات و قله‌های بلند که از هیچ کجا بیرون‌زده است . عکاس ریکاردو دا سون‌ها نمایش ابرها , اشعه‌های خورشید و کوه را ثبت کرده‌است .

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 89

به "10 عکس منظره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 عکس منظره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید