10 میلیون یورو مقابل 50 میلیون یورو!

به گزارش مجله سلو بلاگ، پرسپولیس بعد از دو سال می تواند به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد؟ سوال می تواند به گونه دیگری هم مطرح گردد؛ یحیی گل محمدی می تواند 40 میلیون یورو تفاوت قیمتی بین بازیکنان خودش و نماینده عربستان سعودی را جبران کند؟!

10 میلیون یورو مقابل 50 میلیون یورو!

به گزارش خبرنگاران ، پرسپولیس و النصر عربستان امروز از ساعت 18:30 در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل یکدیگر قرار می گیرند و برنده این ملاقات به فینال رقابت ها می رسد.

*در صورتی که پرسپولیس بتواند النصر را شکست دهد برای دومین بار در دو سال اخیر به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود می نماید. پرسپولیس در آن فینال مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن بازنده شد.

*النصر برای اولین بار در سال 1995 به فینال آسیا رسید ولی از قهرمانی ناکام ماند.

*ستاره پرسپولیس در این بازی عیسی آل کثیر است که در 4 گل برای تیم ایرانی در این رقابت ها به ثمر رسانده است.

*عبدالرزاق حمد هم ستاره تیم عربستانی است، بازیکنی که بهترین گلزن لیگ قهرمانان آسیا است.

*ارزش کل تیم پرسپولیس ایران 10 میلیون یورو است ولی در مقابل ارزش بازیکنان النصر بیش از 50 میلیون یورو است.

*محمدتقی الجعفری، داور سنگاپوری از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC به عنوان داور این ملاقات حساس برگزیده شد. او 34 سال دارد.

*هر دو تیم برای رسیدن به این مرحله با نتیجه مشابه 2 بر صفر از سد حریفان خود عبور کردند. النصری ها توانستند دیگر تیم عربستان یعنی الاهلی را از سر راه بردارند و پرسپولیس نیز پاختاکوری را شکست داد که توانسته بود استقلال را حذف کند. البته ازبکی ها از دقیقه 16 بازی را 10 نفره ادامه دادند.

*النصر پیش از این 10 بار مقابل تیم های ایرانی به میدان رفته است. 3 پیروزی برابر تیم های ایرانی بدست آورده که دو مورد آن در لیگ قهرمانان سال جاری بوده، یک بار به تساوی رسیده و در 6 ملاقات نیز مغلوب نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا شده است.

*آخرین تقابل النصر در برابر تیم های ایرانی به لیگ قهرمانان سال جاری بر میگردد که آنها در دو بازی پشت سر هم توانستند سپاهان را شکست دهند.

*نشریه عکاظ عربستان اطلاع داد باشگاه النصر پیش از این ملاقات حساس پاداش 80 هزار ریالی(تقریبا 640 میلیون تومان) به تماک بازیکنان به دلیل راه یابی به نیمه نهایی داد.

*یحیی گل محمدی با اینکه مدت زمان زیادی نیست راهنمایی پرسپولیس را بر عهده گرفته اما در همین مدت کوتاه تبدیل به یکی از پیروز ترین مربیان تاریخ باشگاه شده. او ابتدا پرسپولیس را برای چهارمین بار پیاپی قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران کرد و اکنون نیز تیمش را تا نیمه نهایی لیگ قهرمانان آورده است. صعود پرسپولیس با او به فینال آسیا برگ پیروزیت دیگری در کارنامه این مربی خواهد بود.

*ترکیب احتمالی پرسپولیس:

حامد لک

شجاع خلیل زاده

محمدحسین کنعانی زادگان

سیامک نعمتی

سعید آقایی

کمال کامیابی نیا

احمد نوراللهی

بشار رسن

احسان پهلوان

وحید امیری

عیسی آل کثیر

*این ملاقات امروز از ساعت 16:30 در استادیوم جاسم بن حمد دوحه برگزار می گردد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 18 آبان 1399 بروزرسانی: 18 آبان 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 23165

به "10 میلیون یورو مقابل 50 میلیون یورو!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 میلیون یورو مقابل 50 میلیون یورو!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید