DJI از دوربین ورزشی اکشن 2 با طراحی ماژولار رونمایی کرد

به گزارش مجله سلو بلاگ، شرکت چینی DJI ساعاتی قبل از دوربین فیلمبرداری ورزشی اکشن 2 رونمایی کرد که جانشین مستقیم Osmo Action محسوب می گردد. DJI این دوربین را به صورت ماژولار طراحی و فراوری نموده و به همین دلیل انواع و اقسام وسایل جانبی به راحتی به آن وصل می شوند.

DJI از دوربین ورزشی اکشن 2 با طراحی ماژولار رونمایی کرد

ابعاد این دوربین فقط 39 در 22 میلی متر است و درون آن یک دوربین 12 مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری 4K قرار گرفته است. لنز این دوربین زاویه دید 155 درجه ای ارائه می نماید و بر روی نمایشگر لمسی 1.76 اینچی اولد هم شیشه محافظ گوریلا گلس تعبیه شده است. با استفاده از لوازم جانبی مغناطیسی، می توانید نمایشگر جداگانه، باتری و انواع وسایل دیگر به این دوربین وصل کنید.

دوربین Hero10 Black ساخت شرکت GoPro مهم ترین رقیب آن محسوب می گردد که می تواند ویدیوهای 5.3K با سرعت 60 فریم در ثانیه ضبط کند. ولی دوربین اکشن 2 در برترین حالت می تواند ویدیوهای 4K با سرعت 120 فریم در ثانیه در اختیار کاربران قرار دهد. بعلاوه کاربران اکشن 2 برای ثبت ویدیوهای اسلوموشن با سرعت 240 فریم در ثانیه باید به رزولوشن 1080p بسنده نمایند ولی دوربین GoPro در این حالت می تواند رزولوشن 2.7K ارائه دهد.

البته باید خاطرنشان کنیم اکشن 2 فقط 53 گرم وزن دارد و این یعنی وزن آن حدود یک سوم Hero10 است. از طرف دیگر اکشن 2 با 32 گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می گردد و با کارت SD امکان افزایش ظرفیت حافظه آن وجود دارد. ولی دوربین Hero10 حافظه داخلی ندارد.

مهم ترین ویژگی اکشن 2، طراحی ماژولار آن است. به همین دلیل به راحتی می توانید وسایلی مانند نمایشگر اکسترنال یا باتری جداگانه به آن وصل کنید و هر وقت هم فیلمبرداری تمام شد، بدون هیچ دردسری آن ها را جدا می کنید. از بین ویژگی های آن می توانیم به لرزشگیر دیجیتال، امکان پخش زنده یا استفاده به عنوان وب کم اشاره کنیم. بعلاوه در این دوربین سنسور تشخیص رنگ تعبیه شده در شرایط مختلف، دقت رنگ های ثبت شده را افزایش می دهد.

دوربین اکشن 2 از تاریخ 2 نوامبر (11 آبان) راهی بازار می گردد. برای خرید این دوربین می توانید مدل همراه با ماژول باتری (که عمر باتری این دوربین را از 70 به 180 دقیقه می رساند)، پایه و بند را با قیمت 399 دلار خریداری کنید. مدل 519 دلاری هم به جای ماژول دوربین دارای ماژول نمایشگر است. متاسفانه طبق اعلام DJI، این دوربین به صورت مستقل و بدون این ماژول ها به فروش نمی رسد.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 آذر 1400 بروزرسانی: 6 آذر 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 38427

به "DJI از دوربین ورزشی اکشن 2 با طراحی ماژولار رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "DJI از دوربین ورزشی اکشن 2 با طراحی ماژولار رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید