گرفتار شدن خودروی زانتیا در زاینده رود، سرنشینان نجات یافتند

به گزارش مجله سلو بلاگ، محسن گلابی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در ساعت 17 و 43 دقیقه امروز خودروی زانتیا به داخل زاینده رود در پارک سواحلی ناژوان سقوط کرد که خوشبختانه سرنشینان خودرو نجات یافتند و تا ساعاتی دیگر نیز خودروی مذکور از آب خارج خواهد شد.

گرفتار شدن خودروی زانتیا در زاینده رود، سرنشینان نجات یافتند

وی بیان داشت: همچنین در منطقه پل آذر اصفهان نیز شاهد لیز خوردن و فرو رفتن چندین نفر در آب زاینده رود بودیم که همان لحظه با یاری نیروهای امدادی از آب خارج شدند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: امروز همچنین در میدان انقلاب نیز افرادی در محاصره آب زاینده رود گرفتار شدند که با یاری نیروهای امدادی سازمان آتش نشانی اصفهان نجات یافتند.

وی با اظهار اینکه تمام این حوادث در اثر عدم توجه به مسایل ایمنی در هنگام شادی کردن برای بازگشایی زاینده رود اتفاق افتاده است، ابراز داشت: اکیپ های 11، 9، هشت، یک و پنج آتش نشانی در حاشیه رودخانه زاینده رود در حالت گشت زنی هستند اما توصیه می کنیم که همشهریان از ورود به داخل بستر رودخانه زاینده رود خودداری نمایند تا با توجه به تاریکی هوا و احتمال سرریز شدن آبدر بعضی نقاط رودخانه دچار حادثه نشوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 2541

به "گرفتار شدن خودروی زانتیا در زاینده رود، سرنشینان نجات یافتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرفتار شدن خودروی زانتیا در زاینده رود، سرنشینان نجات یافتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید