آخرین اردوی تیم ملی پیاده روی ایران آغاز شد

به گزارش مجله سلو بلاگ، خبرنگاران : آخرین اردوی تیم ملی پیاده روی کشورمان جهت اعزام به مسابقات قهرمانی پیاده روی آسیا در ژاپن از امروز (شنبه) در ورزشگاه آزادی تهران از سر گرفته شد.

آخرین اردوی تیم ملی پیاده روی ایران آغاز شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدارسیون دوومیدانی، در این اردو ابراهیم خیرگو و ابراهیم رحیمیان دو ملی پوش برتر کشورمان در مسابقات پیاده روی قهرمانی کشور و بازی های المپیک، کنندگان ایران در رقابت های آسیایی هستند.

مسابقات پیاده روی 20 کیلومتر آسیا قرار است 20 اسفند ماه سال جاری در نومی سیتی ژاپن برگزار شود.

در دوره گذشته این رقابت ها که در همین شهر در ژاپن برگزار گشت، ابراهیم رحیمیان و وحید سپاهی به همراه جواد خسروشیری به عنوان مربی شرکت کردند که رحیمیان ضمن شکست رکورد ایران در این مسابقات، پیروز به کسب سهمیه بازی های المپیک شد.

این رکورد تا حدی برای وی خوب بود که او با همین نتیجه سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهان در روسیه را بدست آورده است.

اتحادیه بین المللی فدراسیون های دوومیدانی جهان تنها رکوردهای بلندمدت ورزشکاران رشته های فوق استقامتی از قبیل ماراتن و پیاده روی ها را از اول سال 2012 برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان مدنظر قرار داده است. از این رو ابراهیم رحیمیان توانسته با رکوردی که در اوایل سال 2012 در ژاپن به دست آورد جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان در روسیه را از آن خود کند.

سایر المپیکی های ایران و ورزشکاران مواد دیگر کشورمان برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان در روسیه باید از این پس به رکوردها و استانداردهای تعیین شده از سوی اتحادیه بین المللی فدراسیون های دوومیدانی دست پیدا کنند.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 12807

به "آخرین اردوی تیم ملی پیاده روی ایران آغاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین اردوی تیم ملی پیاده روی ایران آغاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید