آخرین خبر برای مالباختگان شرکت فایننشیال در شیراز

به گزارش مجله سلو بلاگ، دادستان عمومی و انقلاب شیراز مالباختگان شرکت هرمی فایننشیال را برای طرح شکایت از این شرکت به شعبه 10 بازپرسی شیراز دعوت کرد.

آخرین خبر برای مالباختگان شرکت فایننشیال در شیراز

به گزارش خبرنگاران، به نقل از دادگستری استان فارس، علی صالحی گفت: پس از شناسایی عوامل فعال کمپانی فایننشیال در کشور و استان فارس و انجام تحقیقات کامل برای عوامل اصلی این کمپانی پرونده قضایی با اتهام اخلال در نظام اقتصادی و پولی کشور به وسیله عضوگیری در گروه های هرمی تشکیل و در نتیجه 15 نفر از عوامل فعال در کشور دستگیر و برخی از رابطین آنها در خارج از کشور شناسایی شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شیراز با تأکید بر اینکه فعالیت این کمپانی در کشور اساساً غیر قانونی بوده و این افراد اقدام به فعالیت هرمی و تبلیغات اغواگرانه نموده بودند، گفت: در همین خصوص افراد زیادی با امید به کسب منافع کلان اقدام به سرمایه گذاری در این کمپانی نموده بودند که در نتیجه این اقدام ناآگاهانه ضمن مالباخته شدن زمینه خروج هزاران میلیارد ریال ارز و ثروت ملی از کشور را فراهم کردند.

وی این اقدام کمپانی مذکور را یکی از جدیدترین اقدامات مجرمانه هرمی و چپاول اموال مردم خواند و اضافه کرد: سران این کمپانی در کشورهای امارات و مالزی و چند کشور خارجی شناسایی شده اند.

صالحی با اشاره به اینکه اموال و دارایی های قابل توجهی از این افراد شناسایی و توقیف شده است، گفت: دستگاه قضایی در راستای پیگیری حقوق عامه پس از تشکیل پرونده و اقدامات قانونی اولیه از مالباختگانی که در نتیجه تبلیغات اغواگرانه این شرکت هرمی اموال خود را از دست داده اند دعوت می نماید تا برای طرح شکایت به دادستانی مراجعه نمایند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شیراز گفت: مالباختگان هرچه سریعتر به شعبه 10 بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شیراز واقع در میدان آزادی (گاز) ابتدای خیابان ابریشمی، دادسرای امور جنایی و جرائم امنیتی شیراز مراجعه نموده شکایات خود را نسبت به لیدر های دستگیر شده این کمپانی مطرح نمایند تا زمینه محاکمه قانونی و رسیدگی سریع تر به پرونده مذکور و احقاق حقوق قانونی مالباختگان فراهم گردد.

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 2034

به "آخرین خبر برای مالباختگان شرکت فایننشیال در شیراز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین خبر برای مالباختگان شرکت فایننشیال در شیراز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید