آزمون کتبی جامع دکتری در شهر های زرد و آبی حضوری است ، امتحانات پایان ترم دانشگاه آزادی ها مجازی برگزار می شود

به گزارش مجله سلو بلاگ، سخنگوی دانشگاه آزاد گفت: آزمون جامع دکتری دانشجویان ساکن شهر های قرمز و نارنجی به صورت غیرحضوری و آزمون داوطلبان ساکن شهر های زرد و آبی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی حضوری برگزار می شود.

آزمون کتبی جامع دکتری در شهر های زرد و آبی حضوری است ، امتحانات پایان ترم دانشگاه آزادی ها مجازی برگزار می شود

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران؛ احمد حیدری، سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی درخصوص نحوه برگزاری امتحانات ترم دوم کرونایی شرح داد: امتحانات دانشجویان ورودی قبل از سال 99 از امروز چهارم بهمن آغاز خواهد شد، ولی امتحانات دانشجویان جدیدالورود از 18 بهمن آغاز شده و تا 29 بهمن ادامه دارد.

وی اضافه نمود: امتحانات در تمام مقاطع و تمام رشته ها به صورت مجازی برگزار می شود. به عبارت بهتر در تمام واحد های دانشگاهی امتحانات در بستر فضای مجازی است. البته دانشجویانی که امتحان جامع دارند در نقاطی که قرمز و نارنجی است (کتبی و شفاهی) به صورت غیرمجازی برگزار شده، ولی در مناطق زرد و آبی امتحانات کتبی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اینکه آزمون های خاتمه ترم بهمن ماه دانشگاه آزاد اسلامی در تمام مقاطع و رشته های تحصیلی اعم از مهندسی، پزشکی و علوم انسانی در سراسر کشور به صورت غیرحضوری برگزار می شود، گفت: به عبارت دقیق تر آزمون جامع دکتری دانشجویان ساکن شهر های قرمز و نارنجی به صورت غیرحضوری و آزمون کتبی جامع دکتری در شهر های زرد و آبی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی حضوری و آزمون شفاهی غیرحضوری برگزار می شود.

حیدری با بیان اینکه امتحانات خاتمه ترم در تمام مقاطع در تمام کشور به صورت غیرحضوری است، شرح داد: فرقی نمی کند که دانشجویان در شهر های قرمز یا آبی باشند؛ نحوه برگزاری امتحانات در سراسر کشور به یک صورت خواهد بود. فقط دانشجویان دکتری هستند که آزمون شفاهی جامع خود را در شهر های زرد و آبی به صورت حضوری ارائه می دهند.

وی در پاسخ به این سوال که تکلیف دانشجویانی که هنوز پیروز به پرداخت شهریه خود نشده اند چیست، گفت: دانشجویان طبق تعهدی که داده اند موظف هستند شهریه خود را به دانشگاه پرداخت کنند. برخی دانشجویان با هماهنگی واحد دانشگاهی خود شهریه خود را تقسیط کرده یا وام دریافت کردند بنابراین باید به تعهد خود عمل کنند.

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی در پاسخ به این سوال که امتحانات در چه بستری برگزار می شود، نیز شرح داد: سامانه برگزاری امتحانات در واحد های دانشگاهی مختلف متفاوت است. دان و وادانا دو سامانه ای هستند که دانشجویان می توانند در بستر آن امتحانات خود را ارائه دهند. به عبارت بهتر دانشجویان در همان سامانه ای که آموزش دیده اند در همان سامانه نیز باید امتحان دهند و در غیر این صورت باید به مسئولان دانشگاه اعلام کنند.

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 28227

به "آزمون کتبی جامع دکتری در شهر های زرد و آبی حضوری است ، امتحانات پایان ترم دانشگاه آزادی ها مجازی برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون کتبی جامع دکتری در شهر های زرد و آبی حضوری است ، امتحانات پایان ترم دانشگاه آزادی ها مجازی برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید