ابتلای 192 کرمانشاهی به کرونا، نگران موج بیماری از 15 فروردین هستیم

به گزارش مجله سلو بلاگ، خبرنگاران/کرمانشاه سخنگوی ستاد مدیریت و مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه از تایید ابتلای 192 کرمانشاهی به کرونا خبر داد.

ابتلای 192 کرمانشاهی به کرونا، نگران موج بیماری از 15 فروردین هستیم

دکتر ابراهیم شکیبا در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به ابتلای 192 کرمانشاهی به کرونا تا سرانجام شب گذشته گفت: متاسفانه از این تعداد 20 نفر جان باختند.

وی اضافه نمود: از شروع اپیدمی کرونا در استان تا به امروز 973 بیمار تنفسی در مراکز درمانی استان بستری شدند که از این تعداد 856 نفر ترخیص شده و 97 نفر همچنان بستری هستند.

شکیبا با اشاره به موج سفرهای نوروزی و از طرفی افزایش دید و بازدید های نوروزی گفت: متاسفانه 10 تا 20 درصد از افرادی که در استان مسائل بهداشتی و محافظتی را رعایت نمی کنند، موجب به خطر افتادن جان مابقی افراد می شوند.

وی با اشاره به سیر تصاعدی مبتلایان کرونا در استان گفت: نگرانی ما برای 15 فروردین است که تقریبا دوره کمون بیماری افرادی که در تعطیلات آلوده شده اند سپری شده و علائم بیماری خود را نشان می دهد و قطعا موارد مثبت بیماری افزایش چشمگیری خواهد داشت.

رییس مرکز بهداشت استان کرمانشاه با اشاره به تجمعات مردمی در مناطقی مانند سرانجامی مسکن، الهیه، نوبهار و دولت آباد گفت: متاسفانه بیشترین موارد مثبت کرونا هم طبق بررسی های اجرا شده متعلق به همین مناطق است و اگر مردم همکاری نکنند سیر بیماری ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 14572

به "ابتلای 192 کرمانشاهی به کرونا، نگران موج بیماری از 15 فروردین هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابتلای 192 کرمانشاهی به کرونا، نگران موج بیماری از 15 فروردین هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید