اتفاقی که از چشم ها دور ماند: کاپیتانی پورعلی گنجی در یوپن

به گزارش مجله سلو بلاگ، یوپن بازیکنان باتجربه ای نظیر مولینای اسپانیایی و میلیسویچ بوسنیایی را در اختیار دارد اما بازوبند کاپیتانی در یکی دو بازی به مرتضی پورعلی گنجی رسیده و مدافع 26 ساله ایرانی،سایر بازیکنان را راهنمایی نموده.

اتفاقی که از چشم ها دور ماند: کاپیتانی پورعلی گنجی در یوپن

پورعلی گنجی نیامده کاپیتان یوپن شد

مرتضی پورعلی گنجی، بعد از چند هفته آسیب دیدگی به ترکیب یوپن برگشت و در چند بازی از لیگ بلژیک برای این تیم بازی کرد. در این چند بازی اتفاق هایی رخ داد که هرگز در رسانه های ایرانی مورد توجه قرار نگرفت. مرتضی پورعلی گنجی که یکی از بازیکنان کلیدی یوپن در فصل جاری محسوب می گردد، در یکی از این بازی ها و با تصمیم کلود ماکله له، بازوبند کاپیتانی یوپن را بر بازو بست و وظیفه راهنمایی بازیکنان این تیم بلژیکی در زمین را بر عهده گرفت. -

پورعلی گنجی تنها یک نیم فصل است که به عضویت یوپن در آمده و بستن بازوبند کاپیتانی این تیم، یعنی ماکله له اعتقاد ویژه ای به مدافع ایرانی تیمش دارد. مرتضی پورعلی گنجی این فصل و بعد از چند سال بازی برای السد، از لیگ ستارگان جدا شد تا پیراهن یوپن در ژوپیلرلیگ را بر تن کند. کاپیتانی در یک باشگاه اروپایی، وقتی برای پورعلی گنجی بیشتر به چشم می آید که بدانیم او تنها 6 بار در ترکیب یوپن حضور داشته و روی هم 528 دقیقه در زمین بوده.

پیشتر مهدی مهدوی کیا را در هامبورگ آلمان به یاد داریم که هر از چند گاهی بازوبند کاپیتانی را بر بازو می بست و جلوتر از سایر بازیکنان این تیم وارد زمین می شد. یا جواد نکونام که او هم مدتی کاپیتان دوم اوساسونا بود و در لالیگا یکی از باتجربه ترین و قدیمی ترین بازیکن این تیم اسپانیایی محسوب می شد. پورعلی گنحی حالا قدم در راه این بزرگان گذاشته و در یوپن، بازوبند کاپیتانی را بر بازو می بندد. -

یوپن بازیکنان باتجربه ای نظیر مولینای اسپانیایی و میلیسویچ بوسنیایی را در اختیار دارد اما بازوبند کاپیتانی در یکی دو بازی به مرتضی پورعلی گنجی رسیده و مدافع 26 ساله ایرانی با پیراهن شماره 26 ، سایر بازیکنان را رهبری نموده است. پورعلی گنجی که این فصل و در 6 بازی، 2 گل هم برای یوپن مقابل کورتریک و رویال موسکرون به ثمر رسانده، یکی از امیدهای اصلی ایران برای فتح جام ملت های آسیا است.

12

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 25 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 2213

به "اتفاقی که از چشم ها دور ماند: کاپیتانی پورعلی گنجی در یوپن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاقی که از چشم ها دور ماند: کاپیتانی پورعلی گنجی در یوپن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید