اجرای مراسم نورافشانی در ایوان انتظار ایستگاه میدان حضرت ولی عصر (عج)

به گزارش مجله سلو بلاگ، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو از برگزاری مراسم نور افشانی به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در ایوان انتظار ایستگاه میدان حضرت ولی عصر (عج) اطلاع داد

اجرای مراسم نورافشانی در ایوان انتظار ایستگاه میدان حضرت ولی عصر (عج)

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه؛ ایوان انتظار ایستگاه میدان حضرت ولی عصر (عج) در شب سالروز میلاد با سعادت بانوی بزرگوار اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر مراسم نورافشانی و اجرای سرود توسط گروه سرود ابناءالحسن برگزار گردید. در این برنامه که با حضور هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، نوبخت مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران، معاونین، مدیران شرکت بهره برداری مترو و مسافران مترو برگزار گردید. در این مراسم آسمان ایوان انتظار نور باران گشت و از بانوان حاضر در ایوان با اهدای گل در این روز فرخنده تجلیل گشت.

همچنین گروه سرود دانش آموزی ابناءالحسن نیز با اجرای قطعاتی به مناسبت سالروز میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و سرود ماندگار ای ایران این روز را گرامی داشتند.

لازم به ذکر است معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی مجموعه برنامه های ویژه این ایام شامل پایگاه های مشاوره حقوقی، خانواده، پزشکی، اجرای خیابانی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر را در ایوان انتظار را در ایستگاه های منتخب مترو برگزار می نماید.

khaneh-jok-sms.ir: جملات زیبا و دلنشین جدید | جملات آموزنده و زیبا | جملات زیبا از بزرگان را اینجا بخوانید

discountbook.ir: کتاب ارزان | مجله کتابخوانی، بیاید آگاهتر باشیم

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 28572

به "اجرای مراسم نورافشانی در ایوان انتظار ایستگاه میدان حضرت ولی عصر (عج)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای مراسم نورافشانی در ایوان انتظار ایستگاه میدان حضرت ولی عصر (عج)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید