از ازدواج با این زنان پرهیز کنید

به گزارش مجله سلو بلاگ، گزارشی برای پسران دم بخت که با چه زنانی ازدواج نکنند.

از ازدواج با این زنان پرهیز کنید

به گزارش، ازدواج و موفقیت در آن به قدری اهمیت دارد که از نظر اغلب مردم به معنای موفقیت در زندگی معنا می شود. از طرفی شکست در ازدواج نیز شکست بزرگی محسوب شده و می تواند برای فرد آسیب های روانی و عاطفی زیادی را به بار آورد. اولین گام برای موفقیت در ازدواج شناخت خود و سپس شناخت طرف مقابل است. باید از خود در مقابل زنانی که در لیست زیر می بینید، به شدت محافظت کنید، تا بتوانید یک ازدواج موفقی داشته باشید.

در این مطلب به ویژگی های زنانی اشاره شده که ازدواج با آن ها به احتمال زیاد شکست می خورد.

برخی از زنان همیشه در حال عشوه گری برای جنس مخالف خود هستند. اگر می خواهید با جنین زنی ازدواج کنید، باید بدانید بزرگترین اشتباه زندگی تان را مرتکب می شوید، چون این زنان چنین عادتی را تا آخر عمر خواهد داشت.

اگر با زنی آشنا شدید که قبل از شما با جنس مخالف رابطه داشته، ممکن است هنوز او را فراموش نکرده باشد، برای زنان فراموش کردن عشق شان سخت تر از مردان است؛ بنابراین تا زمانی که او از گذشته اش پشیمان نشده و به جز منطق، احساساتش هم به آن جدایی مهر تایید نزده باشد نمی توانید از حضور وی در کنارتان مطمئن باشید.

اگر دوست دارید زندگی زناشویی پر از شادی داشته باشید، توصیه می کنیم از خانم های خودخواه فاصله بگیرید. این تیپ زنان باورشان این است که آن ها بهترین هستند، حرف ها و تصمیم های شان درست است و شما این حق را ندارید که روی حرف آن ها حرفی بزنید. چنین زنی از درک شادی و تفاهم دو جانبه عاجز است و از شدت خودپرستی نمی تواند زندگی زناشویی سالم و عاری از مشکل داشته باشد.

هرگز با زنی ازدواج نکنید که اختلاف شاخص اعتقادی، مذهبی و فرهنگی با شما دارد، چنین زنی تا آخر عمر با شما اختلاف خواهد داشت.

زنی که به پول و مادیات بیشتر از تامین عاطفی و روحی خانواده فکر می کند، نسبت به مسائل مادی، توجه وسواس گونه دارد نمی تواند همسر خوبی برای شما باشد و نقش خود را به خوبی ایفا کند.

زنانی که به جشن و مهمانی معتاد هستند

برخی از خانم ها هستند که در همه مهمانی ها، دورهمی ها و جشن ها حضور دارند. تقریبا همیشه برنامه های شان پر است و هیچ دعوتی را رد نمی کنند. چنین زنانی نمی توانند در ازدواج و مسئولیت های شان دوام بیاورند. از این رو گزنیه خوبی برای ازدواج به شمار نمی فرایند.

دختران مدپرست از واقعیت های زندگی و دشواری هایش بی اطلاع اند؛ بنابراین در بحران و تنگنا های زندگی تحمل خود را از دست می دهند. آن ها به دلیل این که مدام مورد توجه اطرافیان قرار می گیرند، دیگر نیازی نمی بینند که برای ارتباط با اطرافیان یا بهبود روابط اجتماعی با دیگران تلاش کنند و تصور می کنند هنر های آشپزی، خانه داری و کدبانوگری برای شان لازم نیست.

زنانی که امر و نهی می کنند

این زنان دوست دارند همه چیز و همه کس مطابق به اعتقادات آن ها باشد، همیشه همه را نصیحت می کنند، با این زنان هرگز ازدواج نکنید.

زنانی که دیگران را کنترل می کنند و می خواهند همه تصمیم های زندگی را خودشان بگیرند، همیشه در حال امر و نهی به دیگران هستند نمی توانند زن خوبی برای زندگی باشند.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 11527

به "از ازدواج با این زنان پرهیز کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از ازدواج با این زنان پرهیز کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید