استاندار گلستان: همکاری مردم و اصناف در هفته گذشته تأثیرات مثبتی در مقابله با کرونا داشت

به گزارش مجله سلو بلاگ، خبرنگاران/گلستان استاندار گلستان گفت: همکاری مردم و اصناف در هفته گذشته تأثیرات مثبتی داشته و امیدواریم با ادامه فرایند، زنجیره شیوع ویروس کرونا هرچه سریع تر منقطع گردد.

استاندار گلستان: همکاری مردم و اصناف در هفته گذشته تأثیرات مثبتی در مقابله با کرونا داشت

هادی حق شناس اظهار کرد: رعایت نکات بهداشتی و در خانه ماندن مردم، مراجعه به مراکز درمانی را به حداقل می رساند و موجب انقطاع شیوع ویروس کرونا می گردد.

وی بابیان اینکه تفرجگاه ها بخصوص النگدره و ناهارخوران یکی از خلوت ترین روزهای خود را داشتند، اضافه نمود: از تمامی مردم استان که دیروز آدینه با در خانه ماندن موجب شدند زحمت کادر درمانی، پرستاران و پزشکان استان کاهش یابد، قدردانی می کنم.

استاندار گلستان ادامه داد: خوشبختانه آدینه عصر و امروز شنبه با توجه به رعایت مردم، دغدغه های کادر درمانی کاهش یافت و اگر چنانچه این رعایت های بهداشتی و در خانه ماندن ها طی هفته های گذشته صورت می گرفت، یقیناً سیر شیوع و مراجعات به مراکز درمانی کاهش می یافت.

به گزارش خبرنگاران به نقل از استانداری گلستان، حق شناس بیان نمود: از تمامی مردم استان به ویژه در شهرهای گرگان، گنبدکاووس، علی آبادکتول، بندرگز و کردکوی می خواهم در صورت عدم ضرورت از خانه های خود خارج نشوند و رعایت مسائل بهداشتی را در اولویت خود قرار دهند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 دی 1400 بروزرسانی: 13 دی 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 13920

به "استاندار گلستان: همکاری مردم و اصناف در هفته گذشته تأثیرات مثبتی در مقابله با کرونا داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاندار گلستان: همکاری مردم و اصناف در هفته گذشته تأثیرات مثبتی در مقابله با کرونا داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید